anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt in clasa a 9a la stiinte naturale la profil german.Este primul an in care este acest profil la liceul care merg.Problema este ca in afara de romana, germana si mate alte materii nu facem deloc bine.Am ales acest profil deoarece vreau sa ma axez pe medicina.La bio si la chimie sunt aceasi profi la toate profile germane si nu facem materie deloc.Proful de mate(diriginte la clasa de mate-info cu profil german) ne-a spus ca de la anul nu ne va mai lua clasa deoarece nu il tine sanatatea pentru ca sunt prea multe ore.La mate-info german se face mate,fizica,romana,engleza,mate,info si TIC de un milion de ori mult mai bine,deoarece sunt profesori mult mai experimentati si mai buni.M-am gandit ca de la anul sa ma transfer la mate-info deoarece se fac majoritatea materilor foarte bine,exceptand bio si chimie.Mi-am zis ca egal daca raman la stiinte naturale sau ma duc la mate-info, tot trebuie sa iau ore pentru medicina foarte multe in a 12a din cauza ca nu facem materie la bio si chimie, dar macar la mate-info voi face materile enumerate mai sus foarte bine si totusi asta imi poate fi de folos daca pana a 12a imi schimb optiunea pentru facultate. Dirigintele de la mate-info m-a sfatuit sa ma transfer la ei de la anul deoarece este pacat sa raman la stiinte naturale unde nu fac mai nimic si ca este pacat de mine sa raman aici pentru ca sunt elev foarte bun.Acum sunt in impas, deoarece nu stiu ce sa fac. Daca ma transfer eu vor mai veni si ceilalti elevi buni de la mine din clasa la mate info si se va alege praful de clasa de stiinte naturale pt ca vor ramane doar cei mediocrii care nu-si dau silinta deloc.Ce ma sfatuiti sa fac?

1 răspuns:
| asdfghjklasdfghjklqwertyuiop a răspuns:

Am uitat sa specific ca de la anul ne va veni alt profesor de mate si sunt destul de multe sanse sa nu fie unul bun.