| Nikki1288 a întrebat:

Bună! Sunt o elevă din Oradea și aș dori să devin o actriță în viitor, dar nu am experiență și nu știu de unde să o obțin. Știe cineva unde se fac cursuri sau voluntariat de actorie/teatru în Oradea?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Invata foarte bine la limba romana si invata sa pronunti corect cuvintele, ca sa lucrezi la dictie, ca este vital sa vorbesti clar, raspicat si corect.
Apoi mergi la un liceu de ARTE din Oradea sau orasul aprpiat, si dupa terminarea liceului poti da examen la Facultatea de Actorie.

Daca esti talentata, ai note foarte mari la lb romana si ai dictie foarte bunaa la vorbit, poti s aai sanse sa ajungi actrita.

| Nikki1288 explică (pentru Violleta2022):

Mulțumesc pentru răspuns! Problema este că sunt deja la liceu (biochimie) și sunt aproape gata cu el, deci e prea târziu să merg la liceul de arte. Pe lângă asta, aș prefera să fac facultate în străinătate (șansele de intrare sunt mai mici așa că dacă nu reușesc acolo probabil voi continua în țară). De aceea am vrut să știu dacă sunt cursuri în Oradea pentru actorie.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Nikki1288):

Hai sa ne intelegem, in straintate nu se intra pe mediile din Romania, acolo totul s eplateste in euro sau dolari, zeci de mii.
Daca ai parinti bogati care isi permit sa iti plateasca facultatea in strainatate si sa te intretina 4-5 ani intr-o tara straina, atunci ai sanse.
O facultatea costa cam $20-25.000 pe AN fara cazarea, masa, si facturi pe care le va suporta tot parintii tai.
Crezi ca isi pot pemrite acest lucru?
Si vorbesc de o facultate normala, nu de actorie, ca nu ai sanse sa faci actorie in strainatate!

| Violleta2O22 a răspuns (pentru Violleta2022):

Sa ma scuzi, uneori dau raspunsuri total aiurea aici pe TPU, din aroganta si frustrare de multe ori.

Sa corectez, exista destule facultati in Europa la care nu sunt taxe exorbitatnte asa cum am vrut sa te sperii eu din prima.

| Nikki1288 explică (pentru Violleta2O22):