| Iuliaaa98 a întrebat:

Sunt studenta la FMI Unibuc (unde repartizarea buget/taxa se face pe an) in primul an, la buget. Vreau sa imi retrag dosarul la sfarsitul lui decembrie si de la anul, sa dau admiterea la ASE (unde repartizarea buget/taxa se face pe semestre).
1. Cum trebuie sa procedez pentru a-mi retrage dosarul?
2. Trebuie sa despagubesc facultatea cu ceva, chiar daca sunt la buget?
3. La ASE va trebui sa platesc taxa un an sau doar un semestru, avand in vedere faptul ca am stat un singur semestru la FMI, iar repartizarea buget/taxa la ASE se face semestrial?
Multumesc! happy

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

1. Depui la secretariatul facultatii o cerere tip, in nume propriu, in baza careia rectorul universitatii va emite dispozitia de exmatriculare cu mentiunea "la cerere".
2.Indiferent de felul exmatricularii(fie"la cerere",fie "la initiativa facultatii"),studentul exmatriculat, pentru a-si primi actele, prezinta la secretariat fisa de lichidare din care sa reiasa faptul ca nu are datorii fata de universitate, carnetul de student, legitimatia de transport.
3.La ASE platesti taxa de scolarizare aferenta primului an de studii in cazul in care nu dovedesti ca ai achitat respectiva taxa la FMI.

p.s.Inainte de "a da vrabia din mana pe cioara de pe gard", ti-as sugera sa te mai gandesti---mai ales daca, acum, urmezi un program de studii in domeniul informaticii!

| Iuliaaa98 explică (pentru alessia5158):

Multumesc!
Dar ce taxa trebuie sa platesc la FMI daca sunt la buget? In contract nu scrie nimic de "despagubire" sau ceva.
Sunt la DL Matematica, dar este foarte greu si se merge pe sistemul comunist. sad

| alessia5158 a răspuns (pentru Iuliaaa98):

Numai tu poti sa stii!--- poate ai imprumutat carti de la biblioteca si nu le-ai restituit.

| Iuliaaa98 explică (pentru alessia5158):

Nu, mi-am facut abonamentul la biblioteca degeaba laughing
Iti multumesc inca o data! :*

| alessia5158 a răspuns (pentru Iuliaaa98):

Cu placere!

6 răspunsuri: