| faaalyoana a întrebat:

Sunt studenta si as vrea sa va intreb pe voi cum invatati pentru examene? Nu prea inteleg sa reproduc logic cursurile. Si m-am saturat sa tocesc (invatat mecanic) sa invat pe dinafara...
Mai am 4 zile pana la urmatorul examen si am de invatat 55 de subiecte, unele cu raspunsuri mai lungi, altele mai scurte. Si sunt sigura k dupa ce le voi invata pe toate la final, va fi o ``varza`` in capul meu, am sa le incurc foarte tare!

Răspuns Câştigător
| kumichan a răspuns:

Scrieti intrebarile pe o hartie apoi citeste raspunsurile si formuleaza pentru fiecare intrebare raspunsuri mai usoare apropiate de raspunsul pe care ti-l dau ei.Asa vei retine mai usor raspunsurile facute de tine

11 răspunsuri:
| Zenithf a răspuns:

Numeroteaza paragrafele si citeste-le unul cate unul, citesti primul, apoi pe o foaie notezi ideea din paragraf in 2-3 cuvinte. iti va fi mult mai usor de retinut asta, si mai usor sa reproduci textul.
Iar la materiile cu aplicatii, contrar la ce zice @CristiaNNN, fara logica esti moarta. Acolo trebuie sa iei fiecare teorema, lege, etc., sa intelegi ce zice si sa o aplici, sa faci 2-3 exercitii, altfel nu ai cum sa retii ceva.

| ChristiaNNN a răspuns (pentru Zenithf):

Ma refeream strict la faptul ca teorema si formula trebuie s-o inveti mecanic. Nu am zis ca logica nu are rolul ei.

| Zenithf a răspuns (pentru ChristiaNNN):

Nu poti sa inveti asa, trebuie sa iei teoremele in parte si sa faci aplicatii cu ele, altfel nu ramai cu nimica. Daca stii sa rezolvi o problema folosind teorema x, automat cunosti si teorema x, nu cuvant cu cuvant dar suficient de bine ca sa o poti reproduce.

| andreidraga a răspuns:

1) Cea mai buna metoda este sa le inveti mai "pe rand". Adica sa nu inveti tot in 3 zile, ci in 3 saptamani. ( asta pe viitor )