| Iceicebby66 a întrebat:

Bună TPU!
Anul acesta(practic, în 2019) o să dau Evaluarea Națională și deja mă impacientez puțin. Dar, întrebarea mea este, sunt necesare meditațiile? Sunt o elevă de 10 și pot spune că mă descurc destul de bine la matematică și română, lucrez zilnic, dar nu fac meditații și 80% din colegii mei fac, inclusiv și cei buni la aceste materii.
O altă întrebare, știți ceva sfaturi bune pentru a nu mă panica în sala de examen? Mă panichez foarte ușor și îmi e frică să nu o dau în bară din cauza aceasta.

Răspuns Câştigător
| Yurisa a răspuns:

Eu zic sa te autoevaluezi, poti sa ai cati de 10 vrea sufletelul tau, dar asta nu inseamna ca si esti de 10. De ce zic asta? Pentru ca profesorii la generala mereu pun note mai mari decat merita elevii. Eu zic sa faci cateva variante la romana, la matematica si dupa sa te evaluezi dupa barem, rezolvari. Daca rezultatele nu sunt cele pe care le doresti inseamna ca ar trebui sa te apuci de pregatire,

| Iceicebby66 explică (pentru Yurisa):

Mulțumesc pentru răspuns, aceeiași întrebare mi-o pun și eu, de asa mă îndoiesc foarte tare de ce voi face. După ce intrăm în materie mai mult, o să fac variante întregi de examen, deocamdată mă descurc bine, dar acum cine știe. Mulțumesc din nou!

5 răspunsuri:
| PainTech a răspuns:

"Sunt o elevă de 10" - depinde de scoala. Un elev de 10 intr-o scoala mai slabuta poate fi echivalent cu un elev de 6 in alta scoala mai buna. In cazul acesta niste meditatii nu ar strica.

Cel mai mare stres este inainte de a vedea hartia cu subiectele. Dupa, situatia devine mult mai ok.

| Iceicebby66 explică (pentru PainTech):

Adevărat, asta mi-au spus și prietenii. Recent m-am mutat la altă școală și situația nu s-a schimbat, dar și profesorii sunt înțelegători, dar nu mă voi pune pe tușă doar pentru că am 10 și voi munci. Mulțumesc de răspuns!

| teo530 a răspuns: