| anndrada98 a întrebat:

Buna TPU happy. Maine trebuie sa imi aleg la ce profil de liceu sa ma duc sad. Eu vreau sa urmez facultatea de medicina dar din pacate media mea este mica pentu a intra la profilul bio-chime.Inca nu m-a decis intre Economie sau Filo-Engleza, imi place engleza si as studia mai mult dar toata lumea zice ca nu o sa ma ajute la facultate sime foarte mult de invatat.sad si nu prea imi place matematica dar am auzit ca profilu economie te ajuta mai mult in viitor happy. Ps: la filo-engleza stiu ca sunt profesori mai buni decat la economic... habar n-am ce sa fac sad
HELP sad FUNDA happy

Răspuns Câştigător
| Essence a răspuns:

Eu te sfatuiesc sa alegi ca si prima optiune profilul bio-chimie (stiinte ale naturii). Nu se stie niciodata, si mediile variaza de la an la an si poate si o sansa.
Pentru optiunea nr2 ai putea sa alegi un alt liceu care are profilul bio-chimie unde se intra cu medie mai mica (asta daca nu ai decat un singur liceu cu acest profil in oras).
Intre economie si filo-engleza, nu stiu ce sa-ti recomand. Engleza este foarte frumoasa si e bine sa o stii in general, nu neaparat pentru o facultate anume. Si nu se stie niciodata. Poate faci facultatea de medicina intr-o alta tara si ai nevoie de engleza.
Daca nu iti place matematica, nu te sfatuiesc sa alegi economia. Sunt multe formule, mai usoare, mai complicate si multe calcule.
Ori ca alegi filo-engleza, ori economie, pentru a intra la medicina te sfatuiesc sa faci meditatii la bio si chimie de-a lungul anilor pentru a reusi sa tii pasul cu materia.
Ai mai putea sa inveti foarte bine in sem I si sa te transferi apoi la bio-chimie. Se poate.
Dar, incearca totusi si pune bio-chimie, poate ai noroc.
In orice caz, iti urez succes.

| DeejayAndr3y a răspuns (pentru Essence):

Nu intelegi ca nu are medie?straight face

| Essence a răspuns (pentru DeejayAndr3y):

I-am dat si alte sfaturi in cazul in care n-ai stiut sa citesti totwinking

| DeejayAndr3y a răspuns (pentru Essence):