| etherella a întrebat:

Bună, TPU! Recent, am terminat clasa a VIII-a, urmând să merg la liceu. Evaluările inițiale îmi creează neliniști de care nu mă pot detașa, deoarece nu doresc să trezesc impresii rele profesorilor. Pe lângă această chestiune, s-ar putea să fie trecute în catalog, în funcție de alegerea fiecărui cadru didactic.
Majoritatea profesorilor din gimnaziu nu s-au implicat deloc, unii dintre ei nici nu au predat toate lecțiile. Pe lângă acest lucru, doresc să menționez că sunt o elevă venită din străinătate, am pierdut doi ani gimnaziali din Romania, ceea ce înseamnă că nu am nici caiete cu ajutorul cărora să-mi completez golurile.
Stiți, oare, cum aș putea înmagazina toate aceste lecții într-o scurtă perioadă? Orice recomandare este apreciată!

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu cred ca mai este cazul sa te stresezi, ca totul s -a terminat deja!
Cei care au terminat a VIII-a si au sustinut examenul de evaluare sunta natioanala, acum fiind gata de intrat la liceu, cu listele facute in ordinea preferintelor.

Tu de ce materie vorbesti?
Ca nu se mai da nici un examen acum, nu te mai evalueaza nimeni, doar mergi sa te inscrii la liceul unde ai fost admis, conform mediei.

| etherella explică (pentru Violleta2022):

Mă refer la testele inițiale, care se dau la aproape toate materiile. Ministerul Educației a reintrodus obligativitatea testării elevilor prin niște lucrări fără sens. Apreciez însă răspunsul!

| MihaiSpeedster a răspuns:

Te stresezi mult si fara rost. Ia-o pe indelete. Vezi in primele 2-3 luni de scoala unde ai lipsuri comparativ cu ceilalti colegi, caa sa ai o idee mai buna despre ce trebuie sa faci. Judecând dupa exprimarea ta, vocabular si gramatica, nu cred ca o sa ai probleme. În primul rând lucrează la încrederea de sine. N-ai motive sa fii neliniștită, în 4 ani poți să remediezi orice.

| etherella explică (pentru MihaiSpeedster):