| ralu312 a întrebat:

Buna, TPU! Am cateva intrebari. Trec in clasa a 9-a, am intrat la un liceu foarte bun din judetul meu, la profilul mate-info si am inteles ca ni se vor da teste initiale la anumite materii. Care ar fi acele materii si ce ar trebui sa repet? Testele initiale vor fi date din materia de clasa a 8 a sau din tot ce am invatat in cei 4 ani de gimnaziu? Si inca ceva: ar trebui sa imi fac griji daca nu voi lua o nota mare, asa cum imi doresc eu? Le va influenta acest lucru parerea profesorilor despre mine? Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| Zaygon a răspuns:

Testele initiale sunt date de profesori pentru a vedea la ce nivel e clasa ca sa stie cum va aborda materia.
Cand am dat eu in clasa a 9-a testele initiale am avut numai note okay, chiar spre performanta mea am luat 9.4 la fizica.
Si dupa ce ai venit testele pe bune cele care s-au trecut in catalog, prima mea nota a fost la info si a fost 3(a prins bine totusi 3-ula ala ca m-a facut sa invat info dupa si sa imi vina mintea la cap) si a urmat un 4 la fizica - dus rece cum s-ar zice. Profesorii care au habar de cum se preda nu isi fac pareri despre elevi din testele initiale.

3 răspunsuri:
| 1231242 a răspuns:

Intr-o masura da si nu le va crea o impresie, da sunt asemanatoare cu materia de a 8 a.

| ralu312 explică:

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Chiar m-au linistit putin lucrurile spuse de voi si mi-au dat incredere ca ma voi descurca si la liceu asa cum m-am descurcat si pana acum. Intr-adevar, impresia profesorilor despre fiecare elev in parte ar trebui construita in timp, in functie de mai multe criterii cum ar fi notele luate pe parcursul unui semestru, comportamentul la ora, modul de a vorbi si de a gandi. Este o absurditate sa fii etichetat in urma unui test cu rol orientativ, iar domnii profesori nu cred ca o vor face. Multumesc inca o data!

| Westey a răspuns: