| Alexander1495 a întrebat:

Buna voi pleca in Nice cu bursa Erasmus a fost cineva acoo sau stiti pe cineva? Va rog sa ma ajutati cam cat cheltui pe zi, cazarea? oamenii?

2 răspunsuri:
| irina3893 a răspuns:

Buna! Stiu ca e tarziu sa raspund, dar chiar vreau sa stiu cum a fost si cum ai reusit sa obtii bursa! Te rog din suflet sa imi raspunzi

| Alexander1495 explică (pentru irina3893):

Salut! Eu am plecat cu bursa Erasmus, sunt student si am obtinut aceasta bursa, trebuie sa ai note mari sa vorbesti limba din tara din care te duci, in \Franata nu prea merge doar cu Engleza... recomand sa vorbesti franceza de un nivel minim B1 sau B2. Deci a fost cea mai tare experienta din viata mea si recomand din tot sufletul. Nice este un oras frumos si ai ce vizita cu o diversitate culturala religioasa si lingvistica. In ceea ce priveste cazarea, eu am plecat fara ca sa gasesc un loc de cazare inainte sa plec. Nu recomand acest risc, eu am riscat si mi-a iesit, am stat la o doamna frantuzoaica cu un apartament tipic frantuzesc vechi cu tenta mediteraneana, am avut o camera unde plateam 250 euro pe luna. Camera o mai imparteam cu inca un coleg, tot roman, din Craiova, deci oltean, deci camera era de 500 euro pe luna. Cam asta este pretul pentru o garsoniera daca vrei sa stai singura. Daca vrei sa stai la camin, pretul este 180 euro sau 140 euro dar trebuie sa fii atenta la acte sa le faci din timp sunt foarte stricti cu asta. Pentru a gasi loc de cazare (apartament garsoniera etc. ) cauta pe site-ul https://www.lokaviz.fr/ sau daca vrei la camin cauta pe : Crous. Universitatea se numeste Universite de Nice Sophia Antipolis dar cred ca stii deja asta. viata este frumoasa, este cald, dar cam bate vantul mai ales martie -aprilie. oamenii se plimba pe faleza imensa cu biciclete, role, scutere electrice. La inceput iti va fi greu cu limba mai ales, cu orientarea, dar dupa va fi foarte usor si nu iti vei mai dori sa te intorci. Ceea ce a constatat este faptul ca experienta Erasmus