| gamerulmalahios a întrebat:

Cam cata iti ia sa inveti pentru bac la info?
Salut TPU! Sunt clasa a 11-a la profilul mate-info.Desi de cand am intrat la liceu nu prea m-a interesat informatica, acum ma gandesc sa ma apuc sa o invat.Cred ca o sa-mi bag cam o meditatie pe saptamana, sa-mi arate cum se face iar in rest imi invat singur.Totusi, am o dilema-am destul timp sa ma pregatesc la info? As putea sa petrec sa zic o ora pe zi invatand la info...hai poate 2 dar mai mult de atat nu cred ca as rezista-sunt genul de elev care nu sta foarte mult sa-si invete; totusi, fara sa-mi invat prea mult imi merge-am reusit sa iau bursa invatandu-mi doar ideile de baza la unele materii si fiind destul de neatent la orele de la clasa...si nu am avut meditatii la nicio materie, n-am chiulit iar de copiat destul de putin(nu prea ma pricep la copiat)-oricum si daca n-as fi copiat tot cred ca as fi luat bursa.Ma gandesc ca poate asa e si la info-daca ma apuc de sa invat cam o ora pe zi de acum avand o meditatie de 2 ore pe saptamana ma gandesc ca pot sa ajung la nivelul la care sa dau bacul la info, sa-l iau cu nota mare si eventual sa intru si la o facultate de ceva informatica(poate chiar unibuc daca sunt capabil). Deci, din ce stiti:
CAM CAT MI-AR LUA SA INVAT INFORMATICA (PENTRU BAC M1)DE LA 0, AVAND O MEDITATIE PE SAPTAMANA? DAR CU DOUA PE SAPTAMANA? AS PUTEA AJUNGE SA LUCREZ IN DOMENIUL ACESTA DACA MA APUC SA INVAT DE ACUM?
*RASPUNSUL DE PREFERAT SA FIE CAT SE POATE DE EXACT(NR APROXIMATIV DE ORE, SAU ZILE INVATAND X ORE PE ZI...NU PREA MA AJUTA RASPUNSURI INTERPRETABILE GEN "MULT", "ASA SI ASA" SAU "PUTIN")*
Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| stefan1902 a răspuns:

Gen daca inveti cam 2 ore pe zi si cu o meditatie pe saptamana poti sa inveti pana la bac materia perfect, ba chiar daca esti putin pasionat de asa ceva ai timp sa inveti si lucruri noi, nu doar c++ si restul lucurilor de la bac! Dar totul tine si de tine cat de dornic esti sa inveti lucuri noi sau sa recapitulezi ceea ce stii deja! Eu cred ca ai avea destul timp!

0 răspunsuri: