| gamerulmalahios a întrebat:

Cam cata iti ia sa inveti pentru bac la info?
Salut TPU! Sunt clasa a 11-a la profilul mate-info.Desi de cand am intrat la liceu nu prea m-a interesat informatica, acum ma gandesc sa ma apuc sa o invat.Cred ca o sa-mi bag cam o meditatie pe saptamana, sa-mi arate cum se face iar in rest imi invat singur.Totusi, am o dilema-am destul timp sa ma pregatesc la info? As putea sa petrec sa zic o ora pe zi invatand la info...hai poate 2 dar mai mult de atat nu cred ca as rezista-sunt genul de elev care nu sta foarte mult sa-si invete; totusi, fara sa-mi invat prea mult imi merge-am reusit sa iau bursa invatandu-mi doar ideile de baza la unele materii si fiind destul de neatent la orele de la clasa...si nu am avut meditatii la nicio materie, n-am chiulit iar de copiat destul de putin(nu prea ma pricep la copiat)-oricum si daca n-as fi copiat tot cred ca as fi luat bursa.Ma gandesc ca poate asa e si la info-daca ma apuc de sa invat cam o ora pe zi de acum avand o meditatie de 2 ore pe saptamana ma gandesc ca pot sa ajung la nivelul la care sa dau bacul la info, sa-l iau cu nota mare si eventual sa intru si la o facultate de ceva informatica(poate chiar unibuc daca sunt capabil). Deci, din ce stiti:
CAM CAT MI-AR LUA SA INVAT INFORMATICA (PENTRU BAC M1)DE LA 0, AVAND O MEDITATIE PE SAPTAMANA? DAR CU DOUA PE SAPTAMANA? AS PUTEA AJUNGE SA LUCREZ IN DOMENIUL ACESTA DACA MA APUC SA INVAT DE ACUM?
*RASPUNSUL DE PREFERAT SA FIE CAT SE POATE DE EXACT(NR APROXIMATIV DE ORE, SAU ZILE INVATAND X ORE PE ZI...NU PREA MA AJUTA RASPUNSURI INTERPRETABILE GEN "MULT", "ASA SI ASA" SAU "PUTIN")*
Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| stefan1902 a răspuns: