anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum naiba se poate sa nu intru la aproape nici unul din 6 profiluri pe care le-am ales la facultate? Din 6 am intrat la una SI AIA LA TAXA....Nu mai lucrez ca am sperat ca Doamne o sa intru la buget. Si intra altii cu media 6 la buget! 6 mai mica decat mine intra la buget, eu la altele nici la taxa nu am intrat si am peste 7.Plus nu am primit email de confirmare ca si ceilalti, deci nici nu stiu daca am intrat si la asta cu taxa de care vorbeam.

Răspuns Câştigător
| SingleForOne a răspuns:

Ai putea să nu confirmi locul anul acesta, și încerci din nou, anul viitor. Se lucrează ca la o loterie.
Eu, anul trecut, n-am intrat nicăieri, la fel ca și în situația ta. Anul acesta am reușit să intru la taxă, la distanță... (asta cel puțin pentru că nu-mi permit financiar)!

4 răspunsuri:
| Catrice a răspuns:

Aia e, aia știu unde au șanse și unde nu.

| AnastasiaK a răspuns:

1. Sunt facultăți la a căror admitere "opțiunea bate media", ceea ce înseamnă că da, poate să intre unul cu o medie mai mică decât tine la buget și tu nu dacă tu nu-ți gestioneazi opțiunile bine și el da.
2. Nu e obligat nimeni să-ți dea mail ție. Tu în schimb ai obligația de a verifica listele celor admiși. Dacă până și asta ți-a creat dificultăți, mult succes în continuare că o să ai mare nevoie!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ceilanti? E o minune ca ai luat bacul
Ce sa cauti la facultate? Sa dai cu mopul?