| Gabel96 a întrebat:

Deci mai sunt cam 7 saptamani, imediat se va termina anul scolar si trebuie sa i au o decizie in privinta liceului. In momentul de fata sunt elev la un liceu tehnic in clasa a 9-a pe profilul mecanic auto. Din anumite motive as vrea sa ma transfer de la acest liceu si am mai multe optiuni deoarece am o medie bunicica dar dintre toate optiunile una ma intereseaza mai mult si aceea este stiintele naturii. As vrea sa stiu care ar fi beneficiile acestui profil in comparatie cu cel actual si mai exact la ce facultati as putea da mai departe. Sunt deschis la orice sugestii. Astept raspunsurile voastre. Multumesc

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Mai pe intelegerea ta:
* daca, dupa terminarea liceului, doresti sa muncesti ca mecanic auto ramai acolo unde esti acum--- ai o calificare atestata printr-o diploma.
*daca, dupa terminarea liceului, doresti sa studiezi si sa obtii o calificare profesionala superioara celei de mecanic auto, atunci opteaza pentru un liceu de stiinte ale naturii. Cunostintele dobandite intr-un astfel de liceu, te pot ajuta sa alegi, dintr- o multime de facultati, pe cea dorita. Dupa absolvirea facultatii poti avea o calificare superioara de : jurist, medic, economist, profesor, inginer etc.Alegerea si decizia iti apartin!

7 răspunsuri:
| Georgyyyyyyy a răspuns:

Buna. faci pe saptamana 4 ore de mate, 3 de fizica, 3 de chimie, 2 de biologie, 3 de romana(in clasa 9 faci 4 ore ), faci mai putina istorie(1 ora), geografie(1 ora), engleza si franceza 2 ore, in clasa a 9 a o sa faci logica, o materie usoara si o sa ai o singura ora pe saptamana iar in a 10 a va fi inlocuita cu psihologia si antreprenoriala, la fel de usoare.
In legatura cu tezele : se da obligatoriu la romana si matematica si ai de ales 2 dintre urmatoarele obiecte: biologie, fizica si chimie si la cele 2 alese de tine vei da teza.