anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Eu sunt un elev mai mare, iar in ciuda varstei mele de 28 ani,dar abia acum imi continui scoala "gimnaziala" prin programul educational numit A doua Sansa. Sunt clasa a VII-VIII pentru ca in acest program faci doi ani intr-un singur an. Oricum,programul e cam frectie la picior de lemn pentru ca preda ca la prosti,iei note pe nimic,iar daca vrei sa mergi mai departe la liceu cu ce materie inveti prin acest program,risti ca liceul sa nu iti recunoasca studiile pentru ca forma de predare e diferita cu cea de la curs de zi. Probabil unii nu ma vor crede ca am numai VI clase spunandu-mi ca scriu prea corect gramatical. Cand am postat pe un forum spunand despre situatia mea,userii de acolo ziceau ca sunt un student plictisit.laughing Am ramas fara scoala,dar nu si analfabet.

Ce nu imi place mie la acest program de invatamant sunt colegii prosti si vagabonzi pe care ii am. Am multi colegi de etnie care numai ragaie,scuipa,vorbesc urat,deranjeaza orele,pun manele in timpul orei. Mai sunt si colegi romani de ai mei,dar care se comporta mai urat decat cei de etnie. Eu sunt un om educat, am cei 7 ani de acasa si chiar nu pot sta in preajma unor astfel de specimene aterizate parca de pe alta planeta. In pauze mereu sunt retras in banca mea,iar la tigara daca merg iau alta directie numai in preajma colegilor needucati nu stau. Din toata clasa, cel mai bine ma inteleg cu un coleg care e cu 13 ani mai mic decat mine. Ne-au apropriat mult aceleasi interese,gandim aproape la fel si asemanator ca si mine,evita sa se bage printre colegii prost crescuti si needucati. L-am lasat sa stea si cu mine in banca, il ajut la anumite materii si chiar il sfatuiesc sa se tina de scoala si sa invete pentru ca altfel va ajunge sa faca scoala la 28 ani cum o fac eu.