| Afsdghvcs a întrebat:

Hai salut, acus se termina scoala si eu trec in a 8a, pff si deja ma gandesc la ce liceu ma duc la ce profil sa intru si altele. Vreau sa merg la Gheorghe Asachi din Botosani,vreau ca profilul sa fie mecanica sau electro si poate si stiinte dar nu prea cred, dar uneori ma demoralizez si cred ca am sa gresesc la examen ca nu am sanse. Ieri am dat teza si am gresit la niste chestii prea simple, off si imi trece prin cap nu mai ai sanse etc dar na incerc sa trec peste. Eu sunt cam de media 8 pana in 8, 90 dar e maxim, iar la profilele cele 3 medii sunt mecanica-5, 34 ceva de genul electro 6, 17 si stiinte 6, 70 sau 7 nu mai stiu. Voi ce spuneti, am sanse si daca da, cam ce note mi-ar trebui la examen sa intru? Si cum sa scap de emotii?
Si cei din Botosani cum e liceul?

4 răspunsuri:
| Lostlyric a răspuns:

Pentru o medie de 8-8, 90, iti recomand profilul tehnic, pentru ca nu este o medie tocmai mica. Liceul este apa de ploaie si facultatea care o vei urma va conta mult mai mult. Dintr-un liceu tehnic, vei iesi cu o baza care te va ajuta sa urmezi facultati precum Politehnica. Acum, este in functie si de ce iti place si ce te atrage. Dar nu te stresa atat de mult pe zona de liceu. Daca inveti in orice liceu vei urma, vei avea sanse sa te aventurezi si prin facultati bune.

| Raducons a răspuns:

Ai sanse sigur, alege ceva ce iti place sa faci, nu din auzite ca se castiga bani.Mecanica e buna,mai ales cu atatea masini, ai avea de lucru, cu electrica este mai dificila problema, este si mai grea, gandeste-te ai timp.

| IuliaAna23 a răspuns:

Învăță din răsputeri si nu-ți mai preocupa timpul cu alegerea liceului de pe acum, e încă devreme.
În general emoțiile te fac să greșești, așa că fii mai relaxat. Trebuie să ai încredere în tine că poți lua notă mare, nu te stresa la fiecare greșeală pe care o faci.
Acum depinde și de școala de la care provii. La multe școli se iau note mari fără să înveți prea mult, acum tu știi care este nivelul tău.