| Bogdanme881 a întrebat:

HELP ME!
Am nota scazuta la purtare (bine) sunt un elev destept cu 10 pe linie la toate materiile.Pot primii premiul 2? DUPA CLASA A-8-A VOI FII ADMIS LA UN LICEU BUN? VA AFECTA NOTA DIN CLS A-4-A CU CEVA?

Răspuns Câştigător
| AFR81 a răspuns:

Nota scazuta la purtare in clasa a 4-a nu te va afecta deloc. Vei putea merge unde vrei.

11 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Pe naiba, la limba română nu ai media 10. E imposibil! Tu nu știi să scrii corect. Visul e una, realitatea e alta. Deci, nu te cred. Nu încerca să te disculpi, dând vina pe tastatura minusculă a telefonului, pe grabă și pe alte alea... Bye!

| Bogdanme881 explică (pentru floresdemayo):

Nu incerc sa ma ascund...si da la romana am 10. Oricum toti mai facem greseli la ortografie..Sunt sigur ca pana si tu ai facut!winking

| floresdemayo a răspuns (pentru Bogdanme881):

Altădată, când te lauzi, trebuie să și demonstrezi. Tu ai demonstrat ce/cât poți.

| AFR81 a răspuns (pentru floresdemayo):

Cu tot respectul, dar nu vad sa scrie pe undeva in intrebarea lui "gasiti greselile". Nimeni nu e perfect, multa lume face asemenea gafe. Pe TPU sunt zeci. Poate ar fi o idee buna sa raspunzi la intrebari inainte, iar apoi sa-ti treaca prin cap sa corectezi.

| floresdemayo a răspuns (pentru AFR81):

Da, pe TPU sunt zeci de asemenea agramați, din cauza faptului că întotdeauna își vor găsi aliați, asemeni ție, care să le încurajeze prostia și analfabetismul! Gramatica are niște reguli "spinoase", ignorate de mulți "atotștiutori". Dura lex, sed lex!

| AvalohAlyn a răspuns (pentru floresdemayo):

Tu esti aici sa ajuti oameni nu sa-i corectezi si sa-i faci sa se simta prost.

| floresdemayo a răspuns (pentru AvalohAlyn):