| Link01234 a întrebat:

Hey,TPU.Sunt elev in clasa a VIII-a si nu stiu exact pe ce profil as vrea sa ma indrept mai departe.La matematica stau bine,adica am note bune dar nu prea ma descurc la geometrie,fizica nu imi place si nu o inteleg,chimia in schimb imi place si as vrea sa o aprofundez,la biologie nu am invatat deloc pentru ca profa ne pune note din burta,mi-a placut TIC-ul cand l-am făcut in clasa aV-a, romana imi place foarte mult si limbile straine.

Răspuns Câştigător
| GracielaMoreno a răspuns:

Buna, eu sunt la profil mate-info, sunt boboaca. Trebuie sa te gandesti in primul rand daca vrei la uman (stiinte sociale, filologie) sau la real(mate-info, stiinte ale naturii). Daca iti face placere sa tocesti istorie, geografie, logica, romana, sa citesti o carte, sa analizezi si ai vrea sa contui cu acestea, uman, iar daca iti place sa faci probleme, sa calculezi, real. Dupa cum am zis, sunt pe mate-info. La fizica is praf, nu am facut nimic la generala, dar in rest ma descurc. La info e destul de ok, mie imi place si nu regret alegerea facuta. O sa ai 4 ore de mate, 3 ore de fizica(eu am 4 ca diriga ii de fizica), 2 info, 1 tic(sau 3 info daca nu faceti tic), la intensiv info mai multe ore de info, 2 chimie, 2 biologie si in rest cate 1 ora de istorie, geografie, logica, etc. Parerea mea este ca vei pica cum iti e norocul, eu am fost ultima repartizata la liceul care sunt si la acest profil, asa mi-a fost mie. Gandeste-te ce ai vrea sa faci pe viitor, daca vrei sa devii IT ist este o alegere ff buna acest profil. Discuta cu profesorii si cu parintii.

| Link01234 explică (pentru GracielaMoreno):

Ms mult!

| Link01234 explică (pentru GracielaMoreno):

Eu ma gandeam ceva gen traducator, pentru ca imi plac limbile straine, dar imi place ai TIC-ul, de aceea ma gandeam la profilul mate-info.

| PainTech a răspuns (pentru Link01234):

Informatica nu are legătură cu TIC-ul.

La tic faci documente în word și proiecte in PowerPoint.