| Rylai a întrebat:

In cazul in care mai sunt pe aici studenti la facultatea de medicina sau au fost, am o intrebare.Cat timp va lua de exemplu sa invatati o pagina la liceu de exemplu? Eu abia,,invat" o pagina de la o lectie de romana,geografie,biologie,orice ar fi, in aproximativ 2 ore.Si am pus in ghilimele invat deoarece dupa doua saptamana,daca nu o mai repet, o uit aproape complet.Deci nu prea stiu sa invat, mai mult am invatat mecanic.Si dilema mea este cum invata altii 30 de pagini pe zi si le tin minte pana la examen si eu uit o pagina in 2 saptamani?

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Invatand papagaliceste, nu vei retine niciodata!
Iar faptul ca-ti ia 2 ore sa inveti o singura pagina, inseamna ca nu te focusezi delco pe ce inveti, fiind probabil distras de la invatat, de alte chestii de joaca, sau telefon, computer samd.
Ca sa inveti corect si logic, nu are importanta ca esti student la medicina sau la mecanica, ca tot oamenii sunt si unii si ceilalti, este nevoie ca tu sa intelegi ca, trebuiesc eliminate toate, dar absolut toate aparatele electrice si electronice care te distrag de la invatat, inainte sa te apuci sa inveti. mananci, mergi la toaleta si proaspat, te apuci de citit si inteles logic, tot ce citesti, ca sa retii.
Doar asa se poate invata si sedimenta ceea ce ai invatat.
Daca tratezi cu superficialitate invatatul, niciodata nu vei putea invata cum trebuie, ramanad un copil mediocru si probabil, un simplu mincitor pe viata.
Ambitia este un alt factor, care ar trebui sa-l ai, sau macar motivatia, ca sa nu ramai prostul clasei, avand cele mai mici note, zbatandu-te sa faci un 5, ca sa nu ramai corijent sau repetent.

| alex15ccc a răspuns:

Repetitia e mama invataturii!
tine minte asta!
invata logic, ca pe o poveste, fa conexiuni, fa pauze mici si dese, bea niste cafea cand incepi sa obosesti, sa nu piezi noptile, structureaza materia pe capitole, pune-ti singur intebari si cel mai important nu te da batut!

bfata!

| Docmiau a răspuns: