| Harius a întrebat:

Masina pe motorina vs benzina/gpl
Intretinere pareri

11 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

@sierra1 alt priceput in ale automobilisticii, de cand dieselul este peste benzina? turbo benzinarele fac pipi pe diesel la orice ora,asta asa ca sa intelegi ca nu am condus trotinete, sau pedarde recarosate ca tine si multi altii.
Ti-o spune unul care a avut masina turbo benzina cu multi cai putere.
In plus daca se opteaza pentru un motor aspirat pe benzina acesta are un cuplu mic (la jumate) fata de un diesel si poate si performante mai mici cand e vorba de urcat dealuri si rampe, sau cand se cara saci cu moloz happy, dar e motor fara moarte pe cand motoarele cu turbina au nevoie de grija, daca conduc 700 km nu opresc ca idiotul motorul turbo fara sa astept ca turbina sa se raceasca, sau nu merg cu el pe distante minuscule si accelerez pana la 4000 rpm cu motorul rece, la cel aspirat cam poti sa faci ce vrei nu se "supara".
Deci mai lasati-ne cu dieselul, ce veti mai spune diesel boys cand o sa se interzica? Ca hibridele-s "fruncea".
Voi considerati ca cuplul este acelasi lucru cu performanta dar nu este asa, turbo benzinara cilindree pe cilindree are un cuplu mai mic ca o masina diesel cu 15-25-30% sa zicem (cum am zis cilindree la fel,greutate la fel) dar e mai rapida, de ce? curbele de cuplu sunt altele la benzinarele turbo, deci e mai rapida un benzinara.
La ce e buna o masina diesel cand toti meltenii merg cu ele bara la bara in oras? Masinile diesel au fost gandite pentru distante lungi pe autostrada, la nemti, elvetieni, francezi etc merita, nu si la noi.
La noi ia tartanul diesel ca stie el ca are un consum mai mic, dar pretul motorina vs benzina e cam acelasi, consumul bara la bara si mers incet e cam tot pe acolo caci masinile pe benzina (NU TURBO) modelele noi au tot felul de sisteme care au scazut consumul fata de cele din trecut.Deci la ce e bun dieselul in Romania? la nimic va zic eu.
In strainatate ca fac aia cate 75k km pe an da merita!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Benzina
ai cele mai mici costuri de intretinere, mai putin poluanta, mult ai comoda iarna.

| sierra1 a răspuns:

Pe aia electrică de ce n-ai inclus-o in "studiul" tău?

| sierra1 a răspuns:

Cine-ți indică benzina inaintea unui diesel, in mod clar n-a avut la viața lui/ei altceva decât o nenorocită de trotinetă (și aia cu avânt la picioruș)

| goguPatent a răspuns (pentru sierra1):

Vrei sa ne spui tu ca dieselul mai are vreun viitor si noi aia de preferam benzina suntem prosti? Sau care era ideea?

| sierra1 a răspuns (pentru goguPatent):

" goguPatent : Vrei sa ne spui tu ca dieselul mai are vreun viitor..."

nea patentule, ia mai citează și din altceva decât propria memorie:

https://www.automarket.ro/......95703.html

| goguPatent a răspuns (pentru sierra1):

Pari ca esti in alta discutie... esti cu noi?

| sierra1 a răspuns (pentru goguPatent):

Stai rău cu ințelegerea deci nu insist: ambele sunt pe același piedestal pe moment

| sierra1 a răspuns:

"| Simpatik :... turbo benzinarele fac pipi pe diesel la orice ora,.Ti-o spune unul care... "

hai geniule, ne lași? mai citează și din altceva decât propria ta memorie imbâcsită

https://www.g4media.ro/......rivit.html

| Frank51 a răspuns:

Benzina se întreține mai ușor, în general, iar gplul este mai ieftin dacă e exploatat bine. Motorina e buna la camioane, transport de zeci de tone unde se simte cu adevărat diferența de consum.

| Zuzu1991 a răspuns:

Benzina
era pe vremuri cand motorina era scumpa, acum preturile sunt asemanatoare cu benzina si masina pe motorina e "puturoasa" (pleaca greu de pe loc)

Întrebări similare