| adinacristinaalina a întrebat:

Poate profesorul sa lase corigenta "toata clasa"?

19 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Da, daca toti elevii REFUZA sa faca o lucrare de test, de teza, sau sa raspunda la ore.
In alte cazuri, daca elevii nu cunosc materiile predate, atunci acel profesor poate fi atentionat/sancionat pentru incompetenta.

| Simpatic a răspuns:

Da poate, daca este neam prost o face! Nu cred ca absolut toti elevii dintr-o clasa sunt atat de slabi la acea materie incat sa fie toti sub media minima, chiar de vorbim de materiile complexe si grele precum matematica, fizica sau chimia
Este clar ca avea de a face cu un nemernic!
Obisnuiti-va cu idee in viata sunt multi ca acest profesor!
Imi este sila de ei de cel ca el, acesti atotcunoscatori aroganti si prosti care nu ii mai satura naiba de bani cer salarii si salarii ca profesori dar fac pregatiri (meditatie) multi dintre ei fara sa declare venituri pe undeva!

| Violleta2022 a răspuns:

Nu, asa ceva nu este posibil.

| antonioger a răspuns (pentru Violleta2022):

Daca un profesor lasa corigenta toata clasa de fapt se lasa corigent pe el. Nu exista asa ceva, media clasei este nota profesorului.

| Violleta2022 a răspuns (pentru antonioger):

Vezi ca ai bagat degetul aiurea si mi-ai raspuns mie... nu celui care a pus intrebarea.

Nu stiu cati anisori ai, dar sa stii ca un profesor nu se poate lasa singur corijent, pentru simplu fapt ca el nu este elev si nu exista catalog pentru profesori ori calificative pentru profesori de acest gen. Profesorii NU primesc note!

| antonioger a răspuns (pentru Violleta2022):

Dupa cum am raspuns ar trebui sa-ti dai seama singura cam cati ani am. Raspunsul este foarte clar, cand o clasa este in intregime corijenta este o mare problema a profesorului care educa acea clasa. Adica are lacune mari in educatie si are probleme in meseria de a fi profesor deci chiar daca legal nu avem inca instrumente sa pedepsim un astfel de profesor, crede-ma ca va fi pedepsit moral de parintii acelei clase si de catre societatea din perimetrul respectiv. Sper ca intr-o zi sa se tina cont de media rezultatelor elevilor pentru a remunera pe drept un profesor.

| Violleta2022 a răspuns (pentru antonioger):

In primul rand nu exista conceptul ca profesorul sa lase toata clasa corijenta.
Tu probabil esti inca la scoala generala, copil mic, daca nu stii inca acest lucru!'
Userul care a pus intrebarea ipotetic sau la intamplare, fara sa aiba vreo logica sau realitate in ea, fiindca nu este posibil asa ceva in viata reala.
Profesorii au reguli clare si apoi, imi este impsoibil sa cred ca dintr-o clasa de 30 de elevi, nu-i capabil nici unul sa ia nota de trecere la acea materie.
Profesorul NU este vinovat de mediile elevilor, ci elevii de faptul ca nu invata si nu-si fac temele.
Mai pot fi acuzati parintii, care nu-si fac datoria legala sa-si educe copii, sa-i suprevegheze acasa si sa-i asculte /controleze la teme.

| antonioger a răspuns (pentru antonioger):

@Violleta2022 ma scuzi ca-ti spun dar ai o conceptie total gresita privind educatia si raspunderea asupra educatiei. In educatia copiilor sunt parte atat parintii cat si profesorii dar mai mult profesorii deoarece parintii au si eu meseriile lor. Pe vremea cand se facea educatie, adica inainte de 89, parintii nu aveau nici o treaba cu facutul temelor cu copiii desi, culmea, copiii aveau responsabilitatea si educatia primita de la scoala. Nu trebuie sa luati apararea profesorilor cautand scuze in timp ce manualele arata cum arata astazi si rezultatele PISA sunt cele care sunt. Sau poate va interesati cum este educatia in tarile dezvoltate sa vedeti daca educatia copiilor este o raspundere a profesorilor sau mai bine zis oglinda profesorilor.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Și ar tăia singur craca de sub picioare

| dullcat a răspuns:

Raspunsul e nu, cel putin in cazul unei scoli bune/unui liceu decent.Ar bate la ochi si in mod clar s-ar ajunge la concluzia ca tine de competentele profesorului, in niciun caz n-ar fi vina a 30+ elevi.Ati fost amenintati de vreun profesor in acest mod?

| Fatamuntilor a răspuns:

Nu prea cred! POATE acei elevi sunt mai rebeli, dar imi este greu sa cred ca poate fi vorba de clasa intreaga.
oricum cred ca ar bate la ochi pentru profesor care lasa o clasa intreaga corigenta. Poate nu a gasit cele mai bune de a atrage elevii pentru invatatura.
Eu cred ca a vrut sa sperie copiii pentru a-i motiva sa invete mai mult si mai bine.

| Holiday a răspuns:

Pune problema invers. Daca toata clasa ar fi corijenta, cat de imbecil ar fi el ca profesor incat sa nu promoveze niciun elev caruia ii preda?!

| gabicoo a răspuns:

Nu. Doar pe cei care "contează" că ei reprezintă "Toată clasa"!

| mont a răspuns:

Poate, au fost cazuri. Desi risca sanctiuni si cel mai probabil le va si primii.

| Xox0 a răspuns:

Nu. E clar ca e abuz de putere si foate fi raportat cu usurinta in ziua de azi.

Răspuns utilizator avertizat
| Eusuntingineru a răspuns:

Legal poate. Si are cu ce sa dovedeasca. Sunt caietele cu ce va predat, contra testelor voastre, care daca sunt de 3, 4... nu are ce sa va faca; corigenti! Dar este vorba si despre eticheta profesorului si a scolii, ca evident daca profesolu lasa corigenti, el personal apoi scoala pierd din imagine.

| antonioger a răspuns (pentru Eusuntingineru):

Legal avem toti analfabetii la conducerea tarii, culmea e ca legea e facuta tocmai de ei si uite asa legal se duc valorile noastre in alte tari dar suntem linistiti ca totusi e "legal"

| sincert a răspuns:

Da si mie mi-ar fi frica in locul tau


bucurii