| adinacristinaalina a întrebat:

Poate profesorul sa lase corigenta "toata clasa"?

19 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Da, daca toti elevii REFUZA sa faca o lucrare de test, de teza, sau sa raspunda la ore.
In alte cazuri, daca elevii nu cunosc materiile predate, atunci acel profesor poate fi atentionat/sancionat pentru incompetenta.

| Simpatic a răspuns:

Da poate, daca este neam prost o face! Nu cred ca absolut toti elevii dintr-o clasa sunt atat de slabi la acea materie incat sa fie toti sub media minima, chiar de vorbim de materiile complexe si grele precum matematica, fizica sau chimia
Este clar ca avea de a face cu un nemernic!
Obisnuiti-va cu idee in viata sunt multi ca acest profesor!
Imi este sila de ei de cel ca el, acesti atotcunoscatori aroganti si prosti care nu ii mai satura naiba de bani cer salarii si salarii ca profesori dar fac pregatiri (meditatie) multi dintre ei fara sa declare venituri pe undeva!

| Violleta2022 a răspuns:

Nu, asa ceva nu este posibil.

| antonioger a răspuns (pentru Violleta2022):

Daca un profesor lasa corigenta toata clasa de fapt se lasa corigent pe el. Nu exista asa ceva, media clasei este nota profesorului.

| Violleta2022 a răspuns (pentru antonioger):

Vezi ca ai bagat degetul aiurea si mi-ai raspuns mie... nu celui care a pus intrebarea.

Nu stiu cati anisori ai, dar sa stii ca un profesor nu se poate lasa singur corijent, pentru simplu fapt ca el nu este elev si nu exista catalog pentru profesori ori calificative pentru profesori de acest gen. Profesorii NU primesc note!

| antonioger a răspuns (pentru Violleta2022):