| brokxy a întrebat:

Pot sa dau in loc de competenta normala la engleza la bac testul Cambridge? Sunt la profil Uman. Si am auzit ca la oral va fi un profesor de la clasa care iti preda si te va nota si profa de la noi nu ma suporta. Va rog, dau funda vreau sa stiu daca pot scapa de asta.Si sa dau Cambridge cu alt profesor.Stiu ca e foarte greu si poate nu voi trece dar nu se pune nota la bac. Vreau doar sa scap de profa aia.

9 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Da tu crezi ca Cambridge il dai asa cand ti se scoala tie? Sunt 2-3 perioade pe an cand se da Cambridge, si e un nivel extrem de mult ridicat fata de bac, dcci daca nici competente la bac n-o iei la engleza, la Cambridge n-ai nicio sansa. Femeia aia n-are voie sa fie subiectiva acolo, maxim poate sa se lege de mici greseli dar daca te-ai descurcat bine n-are cum sa-ti dea o nota mai mica ca nu-i convine moaca ta, si in plus notele alea nici nu te ajuta la ceva, sunt complet irelevante si acum si mai tarziu.

| GdX a răspuns:

Da. Poti echivala. Uite aici.

https://www.shakespeare-school.ro/......te-la-bac/

| aXy99 a răspuns:

Da, echivaleaza bacul din cate stiu eu.

supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Tu le amesteci. Competenta la engleza si cea de la T.I.C pot fi echivalate cu certificate gen Cambridge si ECDL

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns:

De fapt, certificatul Cambridge echivaleaza cu calificativul maxim bacul la engleza.

| Yurisa a răspuns:

Cand am dat Cambridge-ul nu m-au evaluat profesorii de la clasa, doar cand am dat atestatul, dar e alta treaba aia. La Cambridge e o comisie formata din oameni pe care nu ii cunosti (nu stiu cu ce se ocupa exact, recunosc).

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De ce ai da 600 lei doar pentru competența de la bac?
+că ăla nu e sigur că-l iei.

| 1231242 a răspuns:

Salutări!

Da, poți.

| lani222 a răspuns: