| energetician a întrebat:

Salut.Am o mare dilema, momentan sunt student la fac de Energetica Upb si vreau sa ma transfer la fac de automatica(is) upb.La energetica am bursa si sunt integralist, dar pentru a ma transfera trebuie sa dau 4 diferente in sesiune(bazele managementului, bazele electrotehnicii, generarea si managementul documentelor si structuri de date si algoritmi)+examenele din anul repectiv. Vreau sa ma transfer pentru ca vreau sa-mi gasesc de munca in Bucuresti atunci cand o sa termin facultatea si am inteles ca in domeniul energetic nu prea exista aceasta optiune, de aceea vreau sa ma ajutati mai ales cu pareri despre locurile de munca si despre materiile care ma asteapta la automatica si daca se pot lua toate examenele plus cele 4 din urma intr-un singur an, ce lacune o sa am in urma transferului, etc. dar am nevoie de pareri de la cei ce sunt in curs sau au terminat aceste 2 fac.Va multumesc Ps:macar pareri despre cele 4 materii mentionate mai sus cine le-a facuthappy

6 răspunsuri:
| oprescudorin11 a răspuns:

Ai fi cam fraier. Eu am facut electronica si am lucrat deopotriva in automatica. Colegi de-ai mei de liceu care au terminat energetica sunt multimilionari prin Qatar, etc. E cea mai excelenta facultate! Ca aplicativitate si acum si pe viitor. Restul le inveti si din mers.

| doctorandus a răspuns (pentru oprescudorin11):

Unul care confunda masa cu greutatea nu poate sa fi fost vreodata admis la o facultate de electronica. Asa ca nu mai minti copii creduli pe TPU. Vezi http://www.tpu.ro/......st-calcul/

| angelicheart a răspuns:

Buna, sper ca mai vezi dupa 3 ani ce iti scriu. As vrea sa stiu ce ai decis pana la urma, daca te-ai mutat sau nu. Te rog frumos, si eu as dori sa fac acelasi pas doar ca nu la is ci la cti. Pentru oricine altcineva are de gand sa-mi raspunda, nu este vorba despre ce slujbe mi se vor oferi dupa terminarea facultatii, in cazul meu, este vorba de ceea ce imi place sa fac.

| Stef0707 a răspuns (pentru angelicheart):