anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Dacă as dori sa intru la o facultate, dar din nefericire nu intru anul acesta si fac altceva un singur an, urmand sa dau iar anul urmator la facultatea pe care o vreau initial, stiu ca intru la taxa, insa intru la taxa pe toti anii? Adica dacă am media necesara pot urca de la taxa la buget dupa primul an?
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| RobertMoon a răspuns:

Nu intri la taxa pentru toți anii. Poți trece la buget chiar și de pe semestrul 2 cu condiția ca facultatea este una de stat, are oameni și la buget și la taxa, iar media ta pe primul semestru sa fie printre cele care s-ar încadra la buget pentru semestrul 2, succes.

| anonim_4396 explică (pentru RobertMoon):

Păi si platesc taxa doar jumate?

| RobertMoon a răspuns (pentru anonim_4396):

Daca intri la buget pe s2 normal că plătești jumate.

6 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Poti sa intri la buget chiar inainte de prima sesiune ca de multe ori mai sunt studenti care au depus la mai multe facultati si-si mai retrag dosarele si atunci se mai elibereaza locuri la buget. Daca nu, poti intra la buget dupa prima sesiune daca ai medie de asa natura.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

VA MULTUMESC enorm tuturor!

| Raducons a răspuns:

Se poate asa, daca nu ai restante si esti pritre cei mai buni intrii la buget, dar poti sa scapi de taxa si daca mai renunta din colegii tai si sunt locuri libere la buget

| BlueButterfly97 a răspuns:

Eu știu că se poate intra din anul 2, cel puțin așa a fost la mine.