anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Dirigintele are vreun drept sa nu accepte o scutire medicala? Vreau un raspuns sigur. Multumesc

Răspuns Câştigător
| AlexCristi97 a răspuns:

Are dreptul cat timp scutirea pare falsa. Are dreptul sa iti ceara sa il sune parintii. Din cate stiu, scutirile sunt aprobate si de medicul scolii. In cazul in care vine o inspectie si prin absurd verifica scutirile si o gasesc fix pe a ta care sa zicem ca e falsa, vor avea probleme. (dirigintele si medicul scolii).
De asemenea, ai obligatia sa ii predai scutirea in termen de 7 zile de la intoarcerea la scoala asa ca daca e naspa, asta poate fi un criteriu sa o respinga.

| Nume2 a răspuns (pentru AlexCristi97):

Este vorba de scutiri perfect legale

| AlexCristi97 a răspuns (pentru Nume2):

Fiind perfect legale, ma gandesc ca nu ai nimic de ascuns fata de parintii tai. Ii pui pe ei sa il suna si sa ii solicite sa iti motiveze absentele. In cazul unui refuz, se pot prezenta la scoala si sa discute cu directorul.

| Nume2 a răspuns (pentru AlexCristi97):

Ma rog... prin perfect legale nu ma refeream ca as fi fost si bolnav. Insa scutiri de la medicul de familie cu parafa si tot ce trebuie

| AlexCristi97 a răspuns (pentru Nume2):

Cred ca un telefon de la parinti ar rezolva problema, dar tinand cont ca nu ai fost bolnav probabil nici parintii nu stiu de scutire. Daca e ambitionat sa nu te motiveze, poate acuza doctorul ca elibereaza scutiri nejustificate, dar nu se prea face asta.

7 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Da, daca pare falsa sau are dovezi ca elevul nu a fost bolnav. Poate anunta chiar si politia, fiindca falsul si uzul de fals sunt infractiuni grave.

| CuriousStuff a răspuns:

Are tot dreptul. Daca tu ai o scutire pe 2 zile cu o boala, apoi a doua saptamana alte 2 zile cu alta boala si a treia saptamana inca o boala e normal sa dea de banuit si poate sa le respinga fara absolut nicio problema.