| Drodo a întrebat:

Salut,sunt elev in liceul Tudor Vladimirescu (media ultimului intrat e de 8, 20)din Bucuresti, as dori sa ma mut la un alt liceu, mai aproape de mine, media ultimului intrat la liceul unde vreau sa ma transfer este de 7, 45, cand pot sa ma transfer? In sem 2? In vara? Daca vreau in clasa a 10 a, media mea generala din clasa a 9 a trebuie sa fie mai mare decat 7, 45? Sau cum? Va rog ajutati-ma ca de cateva zile stau pe ganduri

Răspuns Câştigător
| isemilia a răspuns:

Daca nu schimbi profilul, poti face asta in vacanta intersemestriala, cu conditia sa mai fie locuri in clasa respectiva.
Daca schimbi profilul, poti doar in vara.
Daca te transferi in vacanta de vara, media ta generala din a 9a va trebui sa fie mai mare decat cea mai mica medie generala a clasei in care te muti. Adica : Tu termini in vara cu media generala 9, 75 (e un exemplu). Promovezi diferentele (schimbi profilul, asadar probabil le vei da), mai sunt locuri in clasa. Bun, acum trebuie ca tu sa ai media mai mare ca a ultimului din clasa in care vrei sa te muti. Daca : 20 de elevi au 10, 5 au 9, 97 si 2 au 9, 23 te poti transfera, fiindca cea mai mica medie e 9, 23, care e mai mica decat a ta. (din exemplu). Daca in schimb tu ai 9, 75 iar 15 au 10, 5 au 9, 97 si 2 au 9, 89 nu te mai poti transfera, fiindca media cea mai mica e 9, 89 care nu e mai mica sau egala cu a ta

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca transferul este la acelasi profil atunci te poti transfera si in vacanta dintre semestre si se ia in considerare media de admitere in liceu, aceasta trebuie sa fie cel putin egala cu a ultimului intrat la profilul respectiv.
Daca transferul este cu schimbarea profilului atunci te poti transfera doar in vacanta de vara. Se va lua in considerare media de promovare a cl. a IX-a, aceasta trebuie sa fie cel putin egala cu a ultimului promovat din clasa de transfer si va trebui sa sustii examene de diferente.

| Drodo explică (pentru Ioandelasal):