| Denis_Denis_1999_RGmW a întrebat:

am inteles ca la bac se vor da doar lectiile de pe semestrul 1, imi puteti spune si mie ce lectii trebuie sa invat si ce lectii nu trebuie sa invat(romana/istorie/geografie).

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Anul scolar nu este inca terminat si nu se pot da subiecte doar dintr-un singur semestru.
NU stiu de unde ai inteles tu asa ceva, odata ce nu s-au facut inca subiectele de examen, iar cei care le fac sunt doar 2-3 profesori, care au obligatia sa pastreze secretul subiectelor, fiind caz de puscarie.
Asadar, ce ai auzit tu poate fii de la alti copilasi, care doar isi dau cu parerea din lene, ca sa invete mai putin.
Materia care intra la BAC se da din clasele 11 si 12, nu doar dintr-un semestru de-a 12-a.

| CristinaEllenaa a răspuns (pentru Violleta2022):

Buna!
Țin sa te anunț ca și eu sunt clasa a 12 a. Asemenea băiatului care a pus întrebarea, am fost informata la rândul meu de către directoarea liceului și profesoara de romană ce preda la clasa același lucru. Exista o mica disputa la romană, deoarece fiecare profesor poate aborda lecțiile prevăzute in programa in ce ordine considera ca este mai benefic. Zilele viitoare vom primi de la minister lecțiile pe care trebuie sa le învățam. Indignarea asta este inutila, deoarece nu primim subiectul propriu zis, ci doar suntem anuntați de operele care se scot din programa de bacalaureat, care rămân intr-un număr considerabil.
Treaba sta altfel la istorie de exemplu, unde este o programa fixa ce trebuie respectata, primind deja informații cu materia pe care trebuie sa o studiem.
O seara buna!

| Denis_Denis_1999_RGmW explică (pentru Violleta2022):

Asa a anuntat doamna Anisie la TV, nu am auzit din surse nesigurere.

| CristinaEllenaa a răspuns:

La istorie :
A. POPOARE ȘI SPAȚII ISTORICE
1. Romanitatea românilor în viziunea istoricilor.
B. OAMENII, SOCIETATEA ȘI LUMEA IDEILOR