| Stefan927 a întrebat:

Salut TPU, sunt clasa a -8 a si am decis cu diriginta sa nu ma duc la evaluarea nationala din motiv ca sunt slab pregatit. Intrebarea mea este daca nu ma prezint la evaluare nationala, pot intra la o scoala profesionala?

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Ai la dispozitie unan scolar intreg, pentru a te pregati la evaluarea nationala.
NU CEDA!
INVATA FOARTE BINE si te vor ajuta atat profesorii, cat si cei din familia ta!

Am cunostinte care, asemanator tie, au vrut sa renunte la evaluarea nationala, fiindca joaca si distractiile au fost mai comode decat invatatul. In clasa a 8-a s-au apucat foarte serios de invatat, au lasat altele deoparte (inclusiv telefoanele! ) si au reusit foarte bine la evaluare! A urmat liceul, facultatea, iar acum sunt ingineri, medici, avocati. Toti sunt foarte buni in meseriile lor!
Gandeste-te: vrei sa fii un muncitor slab platit sau un inginer care conduce muncitorii, cu salar mult mai mare?

E DECIZIA TA!

| dullcat a răspuns:

Buna.Imi pare rau, cred ca diriginta ta nu isi face treaba.Mai este mult pana la evaluarea nationala, mai ai timp berechet sa te pregatesti. Sper ca nu esti la o scoala unde profesorii prefera sa ii convinga pe unii elevi sa nu dea acest examen tocmai pentru ca nu vor sa li se strice statisticile de promovare la nivel de judet etc.

Daca ai probleme in familie care nu iti permit sa inveti in liniste, tot treaba dirigintei este sa se intereseze de vreun program after school sau ceva, daca exista in cadrul scolii tale sau la alta unitate de invatamant.Plus, gasesti foarte multe videoclipuri care explica tot ce trebuie sa stii, inclusiv rezolvari de exercitii, pe youtube.In locul tau as elimina scuzele si as privi cu mai mult pozitivism evaluarea nationala. Exista simulari in al doilea semestru, deci pana atunci incearca sa iti dai interesul.Succes.

| dullcat a răspuns: