| MadalinGre a întrebat:

sunt elev la un liceu in Grecia, si vreau sa vin in Romania pentru a termina scoala acolo.

Sunt in clasa a 10 dar aici in Grecia nu se da treapta petru a intra intr-un liceu si liceul incepe din clasa a 10 si nu a 9 ca la noi. Vreau sa va intreb daca vin in Romania si incerc sa intru si eu in oricare liceu ( teoretic ) ce materii trebuie sa dau ca sa pot intra in aceasta scoala si daca se poate face asa ceva acum?, si daca se poate face aceasta treaba daca se poate si sa continui anul scolar de la clasa la care am ramas? Acum in Iunie am terminat clasa a 10 pot continua din clasa a 11? Si ce medie e nevoie? In primul ma por tranfera de la o scoala greaca in Romania? Am terminat aici clasele de gimnaziu, si singurul lucru care stiu eu ca poate ajuta e hartia la sfarsitul anului scolar de gimnaziu! este adevarat?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Va trebui sa-ti faci echivalarea studiilor, depunand o cerere la Inspectoratul Scolar din judetul de domiciliu, la care vei anexa actele de studii din Grecia, in original si traducere si copia legalizata a actului de identitate. Dupa echivalare vei afla in ce clasa poti sa intri. Numai bine!

0 răspunsuri: