| TnyBZ a întrebat:

Ieri am postat pe Facebook, o opinie despre scoala mea in care mi-am exprimat nemultumirile intr-un mod cat se putea de politicos. Statusul incepe asa: Astăzi, m-am convins că, într-adevăr, fac parte dintr-un liceu de nimic, un liceu cu rezultate de faţadă şi un liceu care nu valorifică absolut nimic in elevi, sau dacă valorifică, acolo, 5% dintre elevi, ori sunt copii de profesori, ori elevi super-mega-ultra-pupincurişti şi cu două feţe, una la şcoala, una în viaţa de zi cu zi, ori copii de persoane cu influenţă sau cunoscute(şi nu e singurul liceu care face asta).
- Astazi am fost informat ca voi fi subiect in consiliul profesoral si va urma sa mi se scada nota la purtare datorita acestui status. Este legal ce fac domnii, sau trebuie sa iau masuri? Doar pentru partea pe care v-am scris-o aici voi fi sanctionat, pentru ca am spus ca liceul e un liceu de nimic. Eu cred ca prin aceasta sanctiune imi va fi taxat dreptul la opinie. Doresc parerile unor oameni care fac parte din sistem si stiu care e chestia, daca se poate.

4 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Daca as fi directorul liceului te-as da in judecata pentru defaimare. Vad ca esti un tanar care stie sa scrie corect ceea ce este rar pe aici. Trebuie sa mai inveti ca atunci cand acuzi pe cineva trebuie sa ai si probe pentru asta. Lucrurile generale de genul: astia sunt idioti, liceul este de rahat, etc te pot duce in situatii neplacute. Adica, sa nu te exprim la general ci la lucruri concrete.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In primul rand nu trebuia sa te exprimi asa. Limbajul este inadecvat, chiar daca tie ti se pare un limbaj politicos si nu mai stiu cum. Ai folosit cuvinte mai putin frumoase cand ai incercat sa iti exprimi parerea cu privire la educatia din liceul tau. Cunosc si eu licee precum al tau dar niciodata copiii de acolo nu s-au exprimat asa.