| AvalohAlyn a întrebat:

Unde invatati? Sunteti multumit de scoala/liceul/facultatea voastra? Cum iti sunt colegii? Dar profesorii? Cum te simti acolo la scoala?happy

Eu sunt elev nou intr-un liceu si nu prea cunosc multe despre viitorul meu liceu. Sper sa ma acomodez.E profilul filologie. Sper sa imi fac 1-2 prieteni la liceu, vreau asta neaparat.Dar fiind liceu privat e cam multa lume fitoasa cred..si eu nu sunt asa.L-am ales pentru profil si pentru profesorii foarte foarte buni si pregatiti.Totusi am mari emotii dar imi place la scoala.

Voi?

Răspuns Câştigător
| ItsMeUncleDolanOrDolanDuk a răspuns:

N-ai de ce sa te temi, si eu sunt la un liceu privat dar fac pregatire la materiile importante. Profesorii sunt destul de exigenti la ore, dar au motive si e bine ca sunt asa. Dar. oricum nu se compara nimic cu meditatiile in particular. Prieteni cu siguranta ai sa-ti faci, chiar si eu am doar 3 prieteni adevarati, restul sunt doar profitori pe care ii bag in seama doar din bun simt (ei cred ca sunt BFF) Fiind la un liceu particular incearca sa inveti si suplimentar,acasa, chestii pe care nu ti le predau profesorii la ore. Mult noroc )

| AvalohAlyn explică (pentru ItsMeUncleDolanOrDolanDuk):

Multumesc.
Din ce oras esti?
Asa am sa fac. Oricum vreau sa iau bacalaureatul cu note mari, peste 8, 50.
La ce profil esti?

| ItsMeUncleDolanOrDolanDuk a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Stiinte Sociale

| AvalohAlyn explică (pentru ItsMeUncleDolanOrDolanDuk):

Dai bacalaureatul anul (scolar) asta?

Mult succes.

| ItsMeUncleDolanOrDolanDuk a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Da, thx happy

Nu-mi fac griji pentru bac, e super simplu. Adica... e stupid de simplu.

| AvalohAlyn explică (pentru ItsMeUncleDolanOrDolanDuk):

Da.Si pentru mine, daca nu e matematica, e destul de simplu.laughingMatematica niciodata nu m-a atras.happy
Si o sa faci o facultate? Umanista?

| ItsMeUncleDolanOrDolanDuk a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Facultatea de drept