anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Unii profesori vor sa ne treaca notele din testele initiale. Au voie?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca e o materie absolut noua, cum e de regula informatica in clasa a IX-a la liceu(nu toti fac in gimnaziu) atunci profesorul respectiv merita dezbracat in pielea goala si dat pe site-uri pentru adulti. Acolo ii e locul, nu la catedra.
Nu ai cum sa acorzi o nota cuiva pe notiuni nepredate. Eventual faceti reclamatie la director(dar sa fie multe, nu una singura).

10 răspunsuri:
| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.

Da, au voie.
Este alegerea fiecărui profesor.
Eu de exemplu am dat test iniţial la Istorie iar profesoara ne-a spus că dacă notele sunt mari, le va trece în catalog, dacă sunt mici, nu le va trece.
Depinde de la caz la caz.
Sunt unii profesori care spun că le vor trece în catalog doar pentru a te motiva să înveţi.

Numai bine!

| VintageSoul a răspuns:

Testele initiale se presupune ca trebuie sa fie confidentiale, deci legal vorbind nu au voie. Doar daca la "titlu" in loc de TEST INITIAL vor scrie EVALUARE sau ceva de genul. FUNDA?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Da, au voie.

| Kryss13 a răspuns:

Normal ca au voie, depinde de fiecare profesor si de ce hotarasc in sala profesorala

| Cipri99 a răspuns:

Da au voie si informatica acuma multi fac in 5-8 sau doar in a5a si da daca vor pot sa le treaca daca nu nu, fac cum vor ei daca le faceti nervi normal ca le trec si poti sa faci si reclamatii sanse sunt foarte foarte mici sa il dea afara...

| AnaLove444 a răspuns:

Pai nu este chiar interzis, dar testele initiale vi le da asa sa vada cum va descurcati etc.

| anonim_4396 explică (pentru AnaLove444):

Si daca nu ne descurcam? Mai ales la materii pe care nu le-am mai avut pana acum. straight face

| AnaLove444 a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai fiecare au o conexiune.