| yasminna a întrebat:

Buna tuturor.As dori si eu un sfat sau mai multe. Iata situatia:am 23 de ani, sunt studenta, maritata si imi doresc din tot sufletelu un bebe.Impreuna cu sotul avem un apartament si ne descurcam bine.Incerc de cateva luni sa raman insarcinata, am facut analize si tot ce trebuie.Problema este ca nu am putut sa-i spun mamei mele ca ma chinui sa raman insarcinata deoarece ea imi spune mereu sa mai astept, ca sunt mica, sa termin scoala, cu toate ca sunt in anul4 si termin. Daca se intampla sa raman insarcinata(DOAMNE AJUTA)ii voi spune dar ma tem de reactia ei, nu stiu de ce.Imi era mai usor sa vorbesc cu tata, odihneasca-se n pace, era mai bland mama e o dura.De ce imi este atat de greu sa-i spun ce am pe suflet? Stiu ca ma iubeste si imi vrea binele dar de ce este asa stricta in privinta asta? multumesc anticipat

8 răspunsuri:
PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

Nu cumva si fumati careva, sau amandoi? Urgent lasat! Eventual repetate analizele si in alta parte! Regimpreponderent vegetarian, pana ramai gravida, apoi consulti medicul, ca sa stii exact si cata carne, etc... Incearca si sa gandesti mai pozitiv, +autosugestie: am sa raman, bis, bis... Succes!

rroxi44
| rroxi44 a răspuns: