| unMinuTo a întrebat:

Sunt in clasa a 8-a trec a 9-a si am dat examenele nationale. La romana am luat 7, 20 si stiu ca meritam mult mai mult, nu am putut depune contestatie pentru ca nu am putut, iar ai mei ma invinovatesc ca nu meritam mai mult, ca asta sunt eu, ca de atat am facut si tot asa. Stiu sigur ca am facut de mai mult la cat de usor a fost. Cum pot sa le explic si lor asta fara sa discut subiectele ca nu ar intelege, sa le demonstrez ca aveam dreptate, sa termine cu " purtatul urat " fata de mine...

Răspuns Câştigător
| Pearl01 a răspuns:

Of of, unii parinti sunt atat de imaturi si se comporta nefiresc. Sa zica mersi ca ai luat si atat ca ai trecut cu bine, ce tot te bat la cap ca nu ai facut mai mult? Ei erau numai de 10 la scoala? In ziua de azi e greu sa fi premiant, materiile de la an la an devin tot mai grele, mai sunt si unii profesori care nu-si fac datoria cum trebuie, nu predau pe intelesul tuturor etc. Ar trebuii sa te aprecieze ca inveti si atat, avand in vedere ca sunt multi copii care nu mai invata, chiulesc, renunta la scoala, raman repetenti. Tu nu mai trebuie sa le demonstrezi nimic la ai tai, insa trebuie sa fi ferm si sa le spui ce te deranjeaza la atitudinea lor. Spune-le ca nu e bine sa te invinovateasca si sa te sprijine, asta astepti de la ei sprijin, nu sa te certe ca de ce ai luat 7, 20 si nu 9...intreaba-i: ei au venit acasa numai cu 9 si 10, ok vremurile erau mult mai diferite decat acum, e clar asta! In loc sa se bucure pentru tine ca ai trecut cu bine, ei se comporta imatur. Nu te mai supara si pune la suflet toate porcariile...lasa-i sa vorbeasca daca nu inteleg. Tu bucura-te ca ai trecut cu bine(sunt ff multi care pica examenele si ce ar trebui sa faca parintii lor? Sa-i bata, sa-i tina legati? Doamne fereste! Dau la anul, se pregatesc mai bine si o sa fie totul ok) si bucura-te de vacanta!

7 răspunsuri:
kongeriket
| kongeriket a răspuns: