anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema, si va rog ajutati-ma cu bun simt. Eu nu sunt, mai bine zis, nu eram o persoana foarte sociabila, nu aveam prieteni in trecut. Acum in ultimii 2 ani jumatate incerc si chiar sunt mai sociabil, imi fac prieteni, etc. Din toamna sunt in anul II - student. Nu eram sociabil datorita ca am anumite probleme de sanatate, nu sunt perfect, etc. In scoala generala era dezastru cu colegii - aceia nici nu mi-au fost colegi, nu ma acceptau asa cum sunt. Din liceu lucrurile au inceput sa revina incet incet la normal. Vazusem si nu vazusem ajutorul colegilor. Ce a fost a fost, e in trecut. La facultate totul e ok, cred si vad. Persoane de treaba, sociabile, simpatice, care ajuta. Acum nu stiu unde gresesc eu, daca gresesc. Imi explicati si mie daca puteti, ce intelegeti prin expresia,, colegi / prieteni adevarati? ". Parca asa ceva nu mai exista, s-a intors totul cu capul in jos in lumea asta. Va intreb pe voi : De cate ori pe zi vorbiti cu colegii sau cu prietenii vostri? Exista o regula, litera de lege? In ziua de azi, sa vorbesti cu ei doar cand ai o problema? Acum poate ca exagerez eu, sau ce, parca toti se ascund, sau nu vor sa vorbeasca. Pe cand ii scriu la cineva,, Salut! Ce faci? " ori in secunda 2 iese, sau nu scrie nimic. Intr-adevar poate ca in anul I am cam exagerat si eu, mai tot timpul cand ii vedeam face-to-face sau pe mess/facebook intram in vorba cu ei. Unii mi-au mai aparut offline permanent, altii s-au pus din nou online permanent de cand am inceput sa nu mai vorbesc cu ei. Dupa ce ca in patru ani de liceu, mi s-a explicat cat de importanta e socializarea si sa ai prieteni, colegi, sa fi activ, acum parca totul e pe dos. In mine, in ultima vreme s-a instalat un sentiment, o stare de teama, de indecizie, nu stiu ce sa fac, daca fac bine sau nu. Ceva ma opreste cand vreau sa vorbesc cu cineva. De cand suntem in vacanta, de prin iulie, nu am mai vorbit cu colegii, doar am distribuit si dat like-uri pe facebook. V