| Andrei73802717159 a întrebat:

ma numesc Andrei si am 14 ani.Din clasa a V-a notele mele nu sunt foarte bune,adica la matematica 6, romana 7 in rest la celalte mai scot un 7-8-9.Mama vrea sa ma strufoc mai mult cu scoala, dar cu venirea clasei a V|||-a e si mai greu, sunt lenes si recunosc dar simt ca eu nu vreau mai mult, i-am si spus ca vreau sa lucrez ca si vopsitor auto ca am vazut ca se plateste bine si sa nu aiba sperante mari de la mine.Ea vrea sa fiu la matematica-romana de 8 dar simt ca nu vreau asta, vorbesc engleza fluent si nu vad de ce nu as pleca din tara.
Pareri?

Răspuns Câştigător
| Phantelul a răspuns:

Nu are rost sa te strufoci cu notele, doar sa treci e important si dupa mergi la un liceu de mecanica sau pe ce vrei sa faci tu acolo si poate poti face in paralel si practica undeva ca vopsitor auto sa inveti daca asta iti place.

8 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Se zice strofoci nu strufoci.

| aXy99 a răspuns:

Cam ironic sa vorbesti fluent engleza si prost romana laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dacă mai ramai un an iti iei adio de la curs de zi. Nu te mai primește decât la A doua Șansă sau fara frecvență.

Iar tu vorbești engleza fluent, însă nu știi limba română.

| armiaso a răspuns:

Alta oaie in turma plec din tara, presupun ca si tu esti unic si special si de aceea trebuie sa pleci, in primul rand te sfatuiesc sa mai inveti la romana, semnele de punctuatie au fost inventate cu un scop iar "asi" exista la jocul de carti si strufoc poate pe strada "dupa blocuri".

daca iti doresti o meserie invata acea meserie, se platesc bine meseriasii buni.

| Legion7X a răspuns (pentru armiaso):

Este superficială observația ta.

| IonutSiAtat92 a răspuns:

Dar ia intreaba tu pe mama ta, daca ea avea aceste note pe care le doreste de la tine?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru IonutSiAtat92):