anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Rog seriozitate si bun simt. Daca aveti chef de batai de joc, nu aici este locul, va rog! Am incercat sa scriu cat de putin am putut, dar asa imi vin gandurile. Intelegeti-ma

Nici eu nu inteleg prea bine, ce este, ce se intampla cu mine. Sper sa incercati sa intelegeti. Sunt student anul II din toamna. O parte din mine este prietenie, colegialitate, iar cealalta parte este ura, razbunare. Nu imi inteleg aceste sentimente, de ce au aparut. La facultate, la specializarea la care sunt eu, suntem 20 colegi, adica 15 fete si 5 baieti, dintre care eu si cu inca un coleg frecventam des cursurile, seminariile. Fetele sunt la fel, vreo 10. Restul vin la facultate doar in timpul examenelor si din an in Pasti. El este un coleg bun, studiaza, se tine de facultate. Nu este genul baietilor rai, derbedei. Este un baiat modest, fara figuri in cap, se intelege cu toti, ajuta la nevoie. Asa il vad, sau asa vreau sa il vad, dar poate ca nu este asa. Cu mine se intelege foarte bine, ne salutam, vorbim, ne intrebam de note, etc. Imi da like-uri la poze, ii dau si eu. Suntem modesti amandoi, la fel si eu sunt apreciat. Dar nu stiu, nu stiu ce se intampla cu mine. Il urasc intr-un fel, nu imi place de el, il vad ca pe un dusman. O parte din mine imi zice sa ma razbun, sa nu mai fiu coleg cu el, iar cealalta zice altceva. Motivul? Ma deranjeaza ca se tine dupa fetele care imi plac mie, 2 colege. El vorbeste cu toate, cu toti colegii. As vrea sa nu se mai inteleaga cu ele, sa nu mai vorbeasca cu ele. As vrea nici sa nu mai vina la facultate. Nu doresc raul nimanui, dar nu-l suport! De cate ori il vad in preajma celor 2 colege, simt ca turbez. Nu pot explica mai bine de ce. Sa fiu coleg in continuare cu el? Oare vom reusi sa devenim buni prieteni pe viata? Ceva din mine imi zice : tine-ti dusmanii aproape, imprieteneste-te cu ei. Cand il vad ca nu vine la facultate, ma bucur in mine foarte mult. Asa s-a intamplat odata si intr-o excursie, el nu a venit