| Andrei22llllllll a întrebat:

Am cumparat un telefon numit e-boda rainbow v40. am cartela de la Vodafone cu 100 mb... Nu imi pot porni datele active, nu am idee de ce, cand sun la *222 si cer sa mi se retrimita setarile pentru datele mobile imi cere CODUL PIN pentru a le descarca in telefon. Cum pot rezolva aceasta problema?

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cauta pe net setarile manuale ale Vodafone pentru serviciile de date. Fa manual conexiunea, introdu datele respective la APN si restul si totul ar trebui sa functioneze. Am facut acelasi lucru pe un telefon care, neaflandu-se nici el in oferta VDF, nu beneficiaza de trimiterea automata a mesajului cu setarile de internet.

| Voicu_Petre_1996 a răspuns:

Intra in setari-->Mai multe-->Retele mobile-->Numele punctelor de acces-->Vodafone live-->selecteaza Vodafone live si intra in el si pune la Tip de autentificare PAP