| SarMaleCuCarNati a întrebat:

Am fost într-un magazin Altex în perioada Black Friday, cu scopul de a cumpăra un PS5. Am ajuns la magazin și au zis ca nu il au pe stock dar il pot comanda online și rezerva in magazin. Am lăsat un mail și un număr de telefon, am vrut să las un avans sau ceva în genul. A spus ca nu e nevoie. Am sunat o data la doua zile sa întreb de statusul comenzii și am primit raspunul cum ca nu a venit. Săptămâna asta când am sunat, mi s-a transmis cum ca comanda a fost anulată. Azi am fost in magazinul Altex și am primit răspunsul ăsta la problema, doamna de la casă mi-a spus ca trebuia să plătesc tot prețul consolei, am întrebat dacă trebuie să plătesc vreun avans a spus ca nu trebuie absolut nimic, mă sună ei și îmi spun când ajunge consola să merg să plătesc consola. Încă odată astăzi doamna de la casă mi-a spus ca, colega ei a informat-o ca trebuie să merg eu să plătesc consola. Și deoarece eu nu am mers mi-a anulat comanda, și eu acum întreb, e normal așa ceva? Atat timp cat doamna acea nu a avut competenta necesara sa specifice ca trebuie plătit PlayStation-ul, in de cursul zilelor în care am sunat sa întreb de starea comenzii, nu putea preciza? Sau să mă sune direct să spună" domnule trebuie plătită consola"? Mi-a fost anulată comanda fără să fiu anunțat măcar. Deci, ce îmi recomandați, să sun la ei la Call Center să le spun problema? Sau să fac plângere la protecția consumatorului?

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

De aia e bine sa faci comenzi online. Poți sa faci tu cate plângeri la OPC vrei, nu cred că te va ajuta cu nimic.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Este un haos in magazinele din Romania, nimeni nu stie nimic niste zapacite sunt angajate la case, alea nu stiu nimic iau salariile degeaba, la ce iti trebuie consolă nu ai pe ce da banii? Ai atitea jocuri pe calculator, o consola costă mii de lei bani cu care poti face altceva, sincer nu merită, ei sigur ti o vind la pret intreg, tu ai vrut o la reducere de black friday, ei au zapacit special comanda ca sa nu ti o dea la reducere si sa o iei la pret intreg, nu merită, lasa le o lor sa se spele pe cap cu ea, daca sunt asa "profesionisti" da i in colo.

| SarMaleCuCarNati explică (pentru CristiDinBucuresti):

Am deja un calculator, și am investit în el peste 2000 de euro. Dar consola doream să i-o fac cadoul fratelui meu, deoarece eu plec din țară și calculatorul îl duc cu mine

| CristiDinBucuresti a răspuns:

În general in Romania de black Friday nu sunt reduceri reale, sunt hoți si smecheri patronii magazinelor, profita de oameni, ei afiseaza reduceri si cand vrei sa cumperi produsul il scot de la vinzare nu mai face parte din oferta, si ti l vinde dar cu pret intreg. O hotie si o neseriozitate este in țara aceasta.

| dullcat a răspuns:

Din pacate, nu prea ai ce face, doar sa lasi recenzie negativa si sa iti anunti toti cunoscutii.

| Hyperion7 a răspuns:

Plângere la protecția consumatorului nu ai de ce sa faci, pentru că nu ai primit produsul.
Evita magazinul și ia din alta parte