| Cybertrust a întrebat:

Am pus verificare prin cod cu telefonul mobil la contul de Dropbox si acum cand incerc sa il acceser imi apare mesajul "We were unable to send a message to your phone. Please click here for more information. " Si ambele numere de telefon pe care trebuie sa primesc codul cu care ma loghez sunt active. Ce pot face?

3 răspunsuri:
| cearly a răspuns:

Salut... exact aceeasi problema o am si eu, doar pentru ca am activat tampenia asta de securitate prin sms.
In mare trebuie sa faci aicea o cerere la suport... https://www.dropbox.com/support/s/105/2860851/c/101
Dar te previn o sa astepti ceva... eu de pe data de 17 ianuarie 2014 il am blocat si nici pana acuma nu mi-au raspuns...
Iar daca reusesti sa reintri pe contul de dropbox sa-ti dezactivezi sistemul cu trimiterea sms-ului...

| Cybertrust explică (pentru cearly):

Le-am scris si eu, am explicat exact ce problema am, si nu am primit raspuns inca. Sper sa se rezolve.

| cearly a răspuns (pentru Cybertrust):

Incearca sa te loghezi azi pe dropbox... dupa ce am avut 1 luna contul blocat am reusit sa ma logez... acuma pot sa priemesc codul pe telefon ca sa ma loghez.