| bleakk a întrebat:

Am reusit sa finalizez o rezervare a unui bilet de avion cu plecarea din Bucuresti catre Londra pe data de 28 ianuarie (cam intr-o saptamana si o zi). Mi s-a confirmat booking-ul, insa nu merge sa fac check-in-ul online. Este vorba de firma de zbor BlueAir. Mi se spune:"Ne pare rau, dar check-in-ul electronic nu este disponibil pentru acest zbor. Va rugam sa faceti check-in-ul cand ajungeti la aeroport." Ca sa nu am probleme si sa nu apara neintelegeri ce ar trebui sa fac? Sau este ok sa fac check-in-ul la aeroport cum mi se spune. Vreau sa nu am probleme acolo si sa vad ca nu merge.

3 răspunsuri:
| Danzell a răspuns:

Nu are treaba. check-inul il poti face direct la aeroport sau online daca este disponibil. in mod normal trebuie sa ai printata doar hartia cu detaliile zborului, pe care presupun ca ai primit-o pe mail

| bleakk explică (pentru Danzell):

Nu am primit nicio hartie. Practic, doar m-am inscris in baza lor. La aeroport, probabil, va trebui sa merg cu buletinul si ma gasesc acolo.

| Danzell a răspuns (pentru bleakk):

Welp eu am primit o hartie de la agentia prin care am cumparat biletele. pe el aveam datele zborului
insa e corect ce ai zis. dar tot trebuie sa stii macar numarul zborului, pentru a te putea orienta la ghiseul cu numarul corespunzator si apoi la poarta.