| BlackSmokey a întrebat:

Buna happy Acum cateva zile tatal meu a plecat in strainatate (Belgia) si si-a pastrat numarul de telefon din tara. Are roaming-ul activat si abonament la cosmote. Stiti ca la cosmote, ca sa afli informatii despre factura si cost suplimentare, trebuie sa trimiti mesaj la 1515. Ei bine, el a incercat, dar ii da eroare. Daca ma puteti ajuta cu aceasta problema, ofer fundita bineinteles happy! Daca mai aveti nevoie de detalii, nu ezitati sa intrebati. Toate cele bune.

Răspuns Câştigător
| oPeL68 a răspuns:

Clienţii aflaţi în străinătate şi având serviciul roaming activat, nu pot accesa serviciul Info Cost. Serviciul Info Cost poate fi apelat în momentul revenirii în ţară, prin mesaj scris la 1515. În schimb, serviciul Info Cost va putea fi accesat, gratuit, apelând *151#.

0 răspunsuri: