| NobodyLikeMe a întrebat:


Am o întrebare legată de pensia de urmaș.
Eu și sora mea am primit pensie de urmaș după mama în valoare de 800 de lei.
în luna ianuarie ea a împlinit 26 de ani, fapt pentru care ei i-au *tăiat* ei pensia, dar și mie.
Eu am împlinit 18 ani și sunt încă elevă, dar mi-a oprit și mie pensia. Tata s-a dus să vorbească la casa de pensii pentru asta, și cel de la ghișeu a zis că se rezolvă și că în luna martie trebuie sa primesc pe 2 luni.
Pe 13 trebuia sa intre pensia pe card, însă nu a intrat.
E posibil să vină prin poștă dacă am împlinit 18 ani, si a taiat-o pe sora mea de acolo?

Răspuns Câştigător
| CuriousStuff a răspuns:

Trebuie sa mergi si sa intrebi din nou, pensia ta trebuia sa mearga in continuare si sa intre pe card. Daca tot mergi poti sa duci si o adeverinta de la liceu cum ca esti eleva, pentru orice eventualitate.

O intrebare, de curiozitate, 800 de lei/ urmas? Si asa primeati mereu sau s-a marit de curand? Mersi.

| NobodyLikeMe explică (pentru CuriousStuff):

Nu. doar 400 de/urmas.
de marit nu cred ca s-a marit nimic, adica eu cel putin nu stiu, pentru ca n-am mai luat din ianuarie.
totusi nu inteleg de ce baiatul de la ghiseu a zis luna trecuta ca da se rezolva, insa pe 13 cand trebuia sa se bage pensiile numai la mine nu a bagat.

| CuriousStuff a răspuns (pentru NobodyLikeMe):

Poti sa stai linistita, in cel mai rau caz, daca s-a intamplat ceva tu o sa primesti toti banii retroactiv, din urma, pe toate lunile in care nu ai primit. De intarziat nu se intampla foarte des sa intarzie si nu vad un motiv. Cel mai bine mergi din nou si te interesezi, pensile au intrat deja, asa cum a zis Ioan, 520 de lei de luna asta (Martie). Asa ca si tie trebuia sa-ti intre, o sa-ti intre luna viitoare pe toate lunile, insa ca sa fi sigura mai mergi odata la casa de pensii si intreaba ce e cu dosarul tau.

| NobodyLikeMe explică (pentru CuriousStuff):

A fost tata ieri și a intrebat la Casa de pensii, și cel de la ghișeu a zis că trebuia ca sora mea odată cu împlinirea vârstei de 26 de ani trebuia sa faca o cerere de tragere. În privința banilor, trebuie să aștept acasă o hârtie trimisă de ei prin care confirmă că a scos-o definitiv, iar cu acea hârtie trebuie să meargă tata din nou la ei ca sa poată vira banii. O mare încurcătura. În ceea ce privește durata, a zis ca poate dura și o lună, mna, birocrație.

7 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Pensia o s-o primesti tot pe card, poate intarzia putin, dar o s-o primesti.

| NobodyLikeMe explică (pentru Ioandelasal):

De intarziat nu cred..deoarece tata s-a dus pe 14 luna trecută să vorbească ca eu să primesc în continuare, și tipul de acolo a zis ca da o sa primesc în luna martie pe 13 pensia pentru 2 luni.
nu știu ce să mai fac deoarece am făcut și niște comenzi în baza faptului ca îmi vine pensia pentru 2 luni.și am tot probat cardul și nimic sad

| Ioandelasal a răspuns (pentru NobodyLikeMe):

Te poti interesa la Casa de Pensii Publice.
Pe luna februarie vei primi tot 400 de lei iar incepand cu luna martie vei primi 520 lei.

| NobodyLikeMe explică (pentru Ioandelasal):

Mulțumesc! bine de știut.
s-a rezolvat oarecum problema.
numai bine.