anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

In aceasta vara vreau sa îmi transfer copilul care a terminat clasa a 9-a la alt liceu în alt oraș. Vrea să meargă tot pe același profil, deci nu îl va schimba, și are media mult mai mare decât cea a ultimului din clasa. Dacă îi fac viza de flotant pentru schimbarea de domiciliu, exista vreo șansă să NU fie primit în acea clasa? Locuri mă gândesc că sunt că în acel liceu sunt și cu 33 de elevi, iar acum sunt 29. Ce pot face să îmi fie 100% sigur acel transfer? Pentru că nu am cum sa îl mai las la liceul vechi deoarece ii schimb domiciliul. Ar trebui sa vorbesc cu directorul sau nu e nevoie? Se pot depune cereri de transfer la 2 licee? Pentru siguranța?

2 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Du-te la inspectoratul școlar din județ și expui problema și rezolvi sau alegi liceul, verifici dacă sunt locuri, vorbești cu directorul, depui cerere și rezolvi. Succes

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Pentru început, TREBUIE să te duci la secretariatul noului liceu, acolo le explici situația, iar secretara (sau directorul liceului) îți va da să completezi (sau să o redactezi tu) o cerere de înscriere. Ar fi bine să ai una pregătită! happy
De asemenea, vei fi informat despre toate actele necesare pentru înscriere, adică certificatul de naștere, actul de identitate etc.
Vechiul liceu va fi cel care le va trimite prin fax, foaia matricolă a copilului cu toate notele și mediile sale.