| PX732HG a întrebat:

Ce pot face dacă am returnat un produs la un brand mare, aceștia mi-au cerut contul iban eu le-am trimis pe mail tot ceea ce aveau nevoie și ei de 3 săptămâni nu mi-au răspuns la mail, nu mi-au returnat banii și nu imi răspund la telefon?
Mi-au dat un singur mail și mi-au spus ca au intrat în posesia produsului și imi vor înapoia banii în 14 zile din momentul în care primesc iban-ul. Ce pot sa fac? Unde sa ii reclam? Precizez ca este vorba și despre o suma mare de bani 1000 lei.

Răspuns Câştigător
| CodrutElian1990 a răspuns:

Trimiti la firma o cerere, atentionare, somatie etc - cum vrei sa o numesti - in care le spui ca nu ti-au fost returnati banii pentru produsul returnat de pe factura - si ii somezi ca daca in 5 zile nu primesti banii, vei face demersuri la forurile competente.
Acest lucru il faci doar daca nu le-ai cerut-o deja in email-ul anterior.
Daca ai facut-o, trimiti - poti si prin emai -, la OJPC din judetul in care isi are sediul firma, o plangere la care alaturi copie dupa toate documentele pe care le ai. E bine ca atat plangerea, cat si documentele sa le pui in atasament. Sa-ti pastrezi originalul. Termenul la OJPC este de 30 de zile. Daca in acest timp nu se rezolva sau nu primesti raspuns iti ramane singura cale: actiune in instanta de judecata la judecatoria la care apartine localitatea de domiciliu. Daca ajungi pana aici, firma o sa ridice exceptia de necompetenta teritoriala, dar in conformitate cu legea contenciosului administrativ, aceasta va fi respinsa.
Eu ti-am insirat toate etapele posibile.

3 răspunsuri:
| Emma30555 a răspuns:

Mai insista cu un email, ii poți presa amenintandu-i cu protecția consumatorului, cu reclamație la politie, cauta în sediu al lor și vorbește cu cineva, nu mi s-a întâmplat dar bănuiesc ca astea ar putea fi soluțiile

| Vântulalb a răspuns:

La OPC cu toate actele doveditoare, inclusiv mail-urile.

| Unknownzgw a răspuns:

Dacă faci o sesizare cum trebuie la ANPC o să primești banii și un apel în maxim 48 de ore de la un reprezentant al magazinului respectiv cu rugămintea să îți retragi reclamația și eventual și un voucher dacă știi să insiști suficient, cât și unde trebuie.