| GennJayJay10 a întrebat:

Hei imi poate da si mie cineva detalii despre cum as putea sa reziliez un contract la telekom fiindca in magazinul lor imi tot spun sa sun la Bucuresti si nu stiu la ce numar sa sun sa pot intra in legatura cu cineva pentru reziliere.Am gasit eu un numar dar e cel de la deranjamente si nu prea ma ajuta.Deci va rog stie cineva exact? Si as mai si cateva detalii in legatura cu rezilierea. Trebuie platit ceva cum se preda echipamentul...

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Iei o cerere de aici: https://www.telekom.ro/......zica_T.pdf
O completezi si tai peste: " ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract." si scrii "ma oblig sa predau echipamentul luat in custodie. Mentionez ca potrivit Legii 161/2010 nu sunt obligat la plata unor despagubiri injuste. De asemenea, mai atasez acest link de pe site-ul ANPC. A se urmari in special Capitolul II, Art. 4, alin. (1) si (2).
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/131017/legea_193_2000_131017.pdf.
Ca urmare, va rog sa re-emiteti factura neincluzand taxa pentru reziliere prematura.
In caz contrar, mentionez ca voi apela la ANPC si instanta pentru clauze abuzive.". Atentie mare! Sa nu lasi altfel in cerere. Cererea sa o trimiti cu confirmare de primire si in plic s-o pui in prezenta unui martor prieten. I paralel, aceiasi cere s-o trimiti si prin e-mail.
Adresa:
Telekom Romania Communications S.A.
Piaţa Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, et. 7-18, Sector 1, 013702, Bucureşti
Daca-i doar telefon:
Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Splaiul Independenţei nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 şi 2, Sector 6, 060044, Bucureşti
Pentru e-mail aici: https://www.telekom.ro/contact/

| GennJayJay10 explică (pentru Salontanul):

Ok,mersi mult!

| Salontanul a răspuns (pentru GennJayJay10):

Multumesc si eu!

6 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă se doreşte rezilierea Contractului ÎNAINTE de expirarea termenului MINIM, atunci ( în general ) TREBUIE să PLĂTEŞTI contravaloarea abonamentului pe lunile rămase!

"In cazul in care Contractul privind Furnizarea Serviciului inceteaza inainte de expirarea PM, din culpa sau initiativa Clientului, Clientul datoreaza despagubiri pentru incetare prematura in cuatum de 50% din valoarea totala a Pachetului de Servicii, proportional cu numarul de luni ramase pana la expirarea PM." - SURSA :
https://media.telekom.ro/......minima.pdf

Preferabil ca Cererea de renunţare la abonament prin denunţare unilaterală să o transmită în SCRIS, prin Poştă ( scrisoare recomandată cu Confirmare de primire )!
Asta pentru a putea demonstra respectarea termenului de preaviz de 30 de zile ( care se scurg de la data la care au primit Cererea ta, dată menţionată pe Confirmarea de primire care se întoarce la tine )!

Astfel că, la cel puţin 30 de zile după acea dată, va înceta Contractul DACĂ se achită contravaloarea pe lunile rămase!

Citeşte ATENT/Ă Contractul cu Telekom; în special, secţiunea privind Încetarea/rezilierea Contractului...


Vezi alte detalii la linkul :
http://telekomro.custhelp.com/......JSWXNtbQ==

https://www.telekom.ro/......zica_T.pdf

http://telekomro.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/500

https://media.telekom.ro/......omania.pdf

https://www.telekom.ro/......i_voce.pdf


Toate cele bune!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Suna la 0800 800 800, e apel gratuit (in reteaua telekom sigur e gratuit,dar in restul nu stiu sigur),si o sa alegi de acolo unde sa te redirectioneze,vorbesti cu cei de acolo, sunt de treaba toti, am sunat si eu de mai multe ori, si iti explica frumos. Daca cumva apesi aiurea si suni de exemplu la "Deranjamente/Probleme cu Tv-ul" sau ceva de genul, o sa le zici ca vrei sa faci rezilierea (chiar daca nu se ocupa ei) si o sa iti faca legatura direct cu cei care se ocupa de asa ceva.

| GennJayJay10 explică (pentru anonim_4396):

Multumesc pentru sugestie!

| anonim_4396 a răspuns (pentru GennJayJay10):

Cu placere, bafta acolo happy