| SoBerzerk a întrebat:

Hei, TPU! Mi-aţi putea spune în ce condiţii m-aş putea transfera la toamnă la alt liceu, pe altă specializare şi alt profil? Sunt la un colegiu national şi acesta este unul dintre cele două cele mai bune licee din oraş. Ei bine, ar fi două motive pentru care vreau să mă transfer: în primul rând, ceea ce se spune despre liceul unde sunt acum nu e deloc adevărat, adică minciuni gen "aici sunt elevi foarte cuminţi", sau că "nu sunt bătăi", sau că elevii "nu se droghează", "nu fumează în şcoală", "sunt foarte educaţi", etc. De fapt, foarte mulţi sunt intraţi aici pe mită, asta se vede clar. (mă rog, de fapt povestea e mult mai lungă...) În al doilea rând, vreau să mă transfer pe uman, pentru că m-au băgat la ştiinţe ale naturii, unde chimia mă omoară. Ideea e că la acel liceu la care vreau să mă transfer ajung numai cei care au peste 9 media. Aş vrea să ştiu dacă mă primesc acolo, cu o media anuală care îmi va ieşi în jur de opt şi ceva? Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Floreenofficial a răspuns:

Salut! happy
Da, inteleg ce vrei sa zici.Esti la un liceu care este cunoscut a fi bun, are o imagine tare buna, dar daca ne uitam mai atent altul e adevarul.Uman adica stiinte sociale sau filologie sau filo bilingv.Nu zi niciodata,nu! Ai sanse! Trebuie sa te duci la vara,imediat cum termini acest an scolar, in iunie, as zice si acum, desi cred ca e cam devreme, ma rog in iunie la liceul unde vrei sa te transferi si sa rogi sa ti se spuna foarte clar care sunt conditiile.Greu de facut un transfer nu e.Trebuie sa aduci foaia matricola si foile alea de la cabinet, foile de sanatate cu vaccinurile, dar va trebui sa faci o cerere la liceul unde vrei sa te muti, o cerere pentru a te accepta si nu se stie daca iti vor aproba cererea.Iti doresc mult SUCCES, fie sa ai parte de ce iti doresti, sa te duci la secretariatul liceului unde vrei sa ajungi sa ii rogi sa iti explice clar si in detaliu tot ce trebuie sa faci.Succes!