Întrebare recomandată | SynapseNinja a întrebat:

Miercuri, pe 27 martie, am fost la Banca Transilvania și am depus o cerere de deschidere de cont curent cu un card Visa Electron și am activat și Internet Banking. Toate bune și frumoase, însă doamna de la ghișeu (care părea a fi nouă și nu foarte experimentată în domeniu), la contract la adresa de email, în loc să pună extensia adresei mele „yahoo.ro" a pus „yahoo.com" și a trimis un email la adresa cu extensia greșită un email, pe care nu cred că l-a mai trimis la cea nouă. Iar când am semnat un contract de schimbare adresei de email, un original nu mi l-a dat. Țin să menționez că acel contract de schimbare a adresei l-am făcut cu o altă angajată fiindcă a celei inițiale i s-a stricat calculatorul. Ce trebuie făcut? E vreo problemă dacă nu am primit acel email? Mersi frumos și vreau răspunsuri serioase.

1 răspuns:
| EveX a răspuns:

Vezi daca ai un cod client! pe cel vechi!