| ΣηJΦY a întrebat:

Am un Samsung galaxy j5, cumparat recent(28 ianuarie, 2016) si imi reactioneaza foarte greu.Ma rog,telefonul merge bine,insa cand il deblochez,nu se intampla nimic, ramane blocat pentru inca 4 secunde-5 si abia apoi se deschide.Ce sa fac? Scuzati categoria, dar e cea mai frecventata.

7 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Cel mai bine ia legatura cu magazinul si trimite-l in garantie.

| ΣηJΦY explică (pentru Salontanul):

Ce magazin frate, ca e luat cu abonament de la Vodafone.O sa zica ca e distrus de tot(cum am mai patit) si o sa imi faca alta oferta laughing

| Salontanul a răspuns (pentru ΣηJΦY):

Pe garantie este denumirea unei firme de service. Asa am patit si eu doar ca eu il am de la eMag. Nu se mai updata si daca-l lasa-i o zi intreaga. L-am trimis in service. Dar nu am luat legatura cu magazinul ci cu firma producatoare care are service-ul ei. Citeste ce scrie pe garantie si suna-i. Spune-le despre ce este vorba. Le trimiti garantia in original si pastrezi o copie. Factura o trimiti in copie si pastrezi originalul. Pui telefonul in cutie cu toate accesoriile. Daca nu vor iei legatura cu ANPC. Eu le-am facut reclamatie la cei de la Philips si am rezolvat-o cu un monitor.

| ΣηJΦY explică (pentru Salontanul):

Pai si garantia unde o gasesc? Pe contractul de la Vodafone?

| Salontanul a răspuns (pentru ΣηJΦY):

Nu. In cutia telefonului.

| ΣηJΦY explică (pentru Salontanul):

Mersi,poate ca o sa isi revina de la el.Telefonul nu e stricat deloc, merge chiar foarte bine, problema e cand il deblochez.

| Salontanul a răspuns (pentru ΣηJΦY):

E de ajuns. Cat este in garantie il poti rezolva.