| Theo94 a întrebat:

Ati vrea ca Romania sa fie condusa de un guvern tehnocrat, sa fie tehnocratie?

11 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

De ce nu? macar ceva sa se scimbe

| T0T a răspuns:

Cel mai mult contează să nu fie coruptibil dar într-un așa sistem chiar de nivel mondial nu se prea poate așa ceva pentru că un asemenea om va fi înlăturat prin diverse metode, cum ar fi acuzații, șantaj, dar cele mai subtile sunt reprezentate de manipulare. Lumea e extrem de ușor de manipulat și se vede clar asta.

| sabin89 a răspuns:

In China, majoritatea guvernantilor sunt tehnocrati (ingineri). Si treburile merg bine.

| drutzix a răspuns (pentru sabin89):

China este si comunista asta nu inseamna ca trebuie sa ne luam dupa ei

| oprescudorin11 a răspuns:

Mi se pare o utopie. Desigur, oricine, orice om, cat de sincer si corect va incepe prin a fi tehnocrat si sfarseste prin a fi corupt, caci nici nu-ti imaginezi cata presiune se pune, unde e vorba de bani multi! Nu cunosc in istorie un sigur exemplu care sa se fi sfarsit cu bine.

| oprescudorin11 a răspuns:

Iti dau exemplul concret actual. Un prim Ministru 'tehnocrat'! In realitate te uiti la averea lui si nu are cum sa o demonstreze, te uiti la miile de diplome obtinute si nu-ti explici cum? Te uiti la ce realizari pentru comunitate? ZERO!
Ce vrei mai mult? Astia sunt vanatori de avere, de titluri.
Poate vreun calugar uitat prin vreo pestera, dar ala nu negociaza cu hotii!

| Radu284 a răspuns:

Cum definiesti tehnocratia? Sa fie numai profesori? Numai ingineri? Ce s-ar intampla cu oameni fara diplome, dar care s-au descurcat foarte bine in viata, legal?

Si de ce unul care are un venit foarte bun (ca pana la urma vrem oameni competenti) ar renunta la meseria lui, la venitul lui bun, ca sa conduca tara?

| Dorotheea21 a răspuns:

Nu exista inca tehnocratie autentica in Romania, chiar nimeni de aici nu stie asta? happy