| DianaDiane a întrebat:

Buna. Cred ca sunt in pericol. Este vorba despre un barbat care ma sperie. Am nevoie de cineva care cunoaste codul penal. Eu am varsta de 21 ani. Sa va povestesc toata situatia. Eu Lucrez ca vanzatoare la un magazin de haine. Respectivul barbat (in varsta, in jur de 50 de ani) (am inteles ca are ceva probleme, operatie pe creier sau ceva de genul, oricum are comportament ciudat, vorbeste foarte mult) a venit ca si client, am fost amabila, l-am servit, i-am raspuns la intrebari, l-am respectat ca pe o persoana mai in varsta si ca pe orice client. Dupa care a plecat, am terminat programul si am plecat acasa. Peste cateva zile am inteles ca acest individ a devenit obsedat de mine, a venit in incinta magazinului si s-a interesat de mine la celelalte colege, spunand ca sunt frumoasa si tot felul de lucruri. Acestea i-au explicat ca eu am iubit. Acest barbat tot sustinea cu tarie ca eu i-as fi facut avansuri, ceea ce nu este adevarat. Am inteles ca le-ar fi dat o suma mare de bani pentru ca le-a raspuns la intrebarile despre mine si probabil ele i-au dat si numarul meu de telefon. Au mai trecut cateva zile si acesta s-a prezentat cu o bratara foarte scumpa, intr-o cutie pe care a scris ca vrea sa accept acest cadou chiar daca am prieten si l-a lasat colegelor mele sa mi-l dea. Acestea m-au sunat sa imi spuna cat el inca era acolo, eu am refuzat, am spus ca nu accept asa ceva si sa o ia inapoi, ca nu am nevoie, etc, el auzind acestea fiind langa colega mea. Am inchis, peste cateva minute aceasta colega ma suna iar, pusa de el, si i-am explicat frumos, din nou, iar dansul tot sustinea ca eu i-as fi facut avansuri, la care m-am enervat foarte tare si am izbucnit. Am ridicat tonul, l-am amenintat cu politia si din pacate l-am jignit dar chiar nu m-am putut controla. Eu imi iubesc prietenul si nu "m-am dat" la nici un barbat, si vine dansul de 50 de ani sa sustina asta. La care dansul m-a jignit inapoi, m-a amenintat ca o sa ma dea in judecata si apar