| Question101 a întrebat:

Intrebarea mea este legata de trimiterea unui produs in garantie la reparat. Produsul este achizitionat de la eMAG si beneficiaza de garantie depanero. Pentru a-l trimite in garantie, este necesara cutia originala (pe eMAG nu am gasit nimic legat de asta). Iar daca produsul nu poate fi reparat pe garantie, sunt obligat sa il repar sau pot sa il primesc inapoi, in aceeasi stare?

5 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Nu chiar dar pe drum se pot intampla multe, desi mie mi-a spus ca mai nou numai e obilgatoriu vezi tu de o cutie si pune polistern nu lasa pe mana lor, poate fi reparat nu exista ca nu se poate, se schimba placa de baza in cazuri extreme

| iwefgOficiall a răspuns:

Nu este necesar doar produsul daca e vorba de un telefon este necesar ancarcatorul cu care a venit atata.

| Question101 explică (pentru iwefgOficiall):

Multumesc pentru lamurire! Stii cumva daca nu poate fi reparat pe garantie, ce se intampla cu produsul? (Este vorba de un laptop, caruia i-a cazut un surub, defect ce a dus la ruperea partiala a carcasei, de la inchidere si deschiderea capacului)

| iwefgOficiall a răspuns (pentru Question101):

Ruperea acelui surub se datoreaza socurilor mecanice nu intra la capitolul garantie se repara contracost garantia se refera la daca produsul merge sau nu!

| RAY a răspuns (pentru Question101):

Daca defectul e din cauza ta garantia se anuleaza, ceea ce ai patit tu nu se intampla fara o cauza a ta, eu lucru in domeniu, eu ti as anula garantia